• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad .

  • Trådstartare Deleted member 1154
  • Start datum
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror att det Aurum försökte påpeka var att det känns lite oklart vad det här egentligen är för klocka. Är det en Tudor?
 
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Arga kommentarer? Skärp dig. Det är dock inte första gången du felaktigt beskriver varor. Läs på och bättra dig. Hur kan något vara tidigare än Rolex om den är tillverkad år 1959? Vad jag kan se är det inte ens en Rolex utan en Tudor? Vad du sedan har för källa på informationen om Oyster Watch Company vet jag inte heller. Du som handlar med ur borde även se att det saknas en skruv på verket?
 
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Det står ju att du är "jättearg" :) jo visst kan jag läsa på, men jag hänger på klocksnack just för att lära mig mer... Jag har bara haft klockintresse sen 2012-2013 ( alla är väl nybörjare ) jag "handlar inte med klockor" är bara glad amatör, och precis som många andra vill testa olika ur...
Håll dig till fakta i annonserna.
 
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:

wundlander

I know I look great in my Mustache
Tack, det är konstruktiv kritik. Jag har ingen aning... Jag har bara själv haft den några veckor, för mina 19cm armar är den för liten, inget annat än det, så la jag ut den här, tar tacksamt emot info och hjälp kring den... Men självklart tar jag säljansvar och vill nån köpa den så får ju den personen göra research den med...
Frågor om vintageklockor tar man förslagsvis i forumets vintagedel. I köp & sälj gör man bäst i att presentera fakta.
 
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 1154

Guest
.
 
Senast redigerad av en moderator:

hedbrg

Panerai
image.jpg
 
Topp