• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PÅSKPRIS: Sinn U2 SDR på länk, fullset med garanti

rm83

Panerai
2-Faktor
Pris
19000
Returpolicy
Endast om ej enl. spec. Klockan är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Sinn U2 SDR, fullset, på länk i mycket gott skick säljes. Perfekt till sommarens äventyr, då kan du nå 2000 meters djup utan att fundera över vatteninträngning! :) Förhöjer även i princip allt badbyxmode som existerar väsentligt.

SDR innebär att det är versionen med "metallfärgad" boett och svart bezelring, härdad med black hard coating ovanpå tegimenterat stål (d.v.s finns kvar och blomstrar även efter harmageddon). Ultrastenhård dykare vattentät till 2000 meter, med tre fuktkapslar (som just nu har en ljus blåton i den vita färgen - dvs mkt kvar), extremt temperaturtålig och tillverkad i über-tyskt ubåtsstål som får rostfritt att likna kartong! :D För exakt info, se här: https://www.sinn.de/en/Modell/U2_SDR.htm

Tre års garanti betyder garanti kvar till 13/3 2021 och inköpsdatum på cert 13/3 2018.

Fortar sig ett par sekunder om dagen ungefär. Skicket är fullgott utöver, om man tittar i rätt (fel?) ljus några mikro-scratches i AR-coatingen ganska centralt på glaset och några ännu mer mikroskopiska på någon länkbit. Inget som stört mig alls. Se bilder!

I kitet finns ytterbox, innerbox, cert, manual, klocka, samtliga länkbitar, Sinns loctite och verktyg för länkjustering.
Ordinarie pris hos Erikson Urhandel 27.690 kr i skrivande stund.
MITT PRIS: 19.500 19.000 kr

Säljes då jag drar ner väsentligt på min klocksamling.
För fler bilder, mer information eller bara köpa? PM!

BILDER:
_RAS2959.jpg


_RAS2957.jpg


_RAS2965.jpg


_RAS2944.jpg
 
Senast ändrad:
Topp