• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

På jakt efter klocka

Daniel_D

Basic
Hej! Jag letar efter en klocka som liknar en Seiko SNKN70, gärna i samma prisklass. Har ni något tips?

Bilagor

• seiko-recraft-automatic-men_s-watch-snkn70.jpg
    seiko-recraft-automatic-men_s-watch-snkn70.jpg
    61.4 KB · Visningar: 160
  • SNKN70_BXA.jpg
    SNKN70_BXA.jpg
    97.9 KB · Visningar: 150
Tyvärr så är den inte lanserad i Europa, så måste beställa den på t.ex eBay och liknande sidor då jag inte heller kan hitta en seiko-certifierad butik som säljer den. Vill inte riskera att få en fejk, och vill inte heller supporta den sk. Grå marknaden

Seiko hadde kommet ut med flere nye modeller som dom hadde fått inn hos Stjärnurmakarna i Sickla/Stockholm denna veckan. Var rett snygga och lik den klockan.

Tror det var dom på bilden.

Vad er prisen på den du visade over?

Bilagor

• IMG_4009.PNG
    IMG_4009.PNG
    99.8 KB · Visningar: 51
Tack så mycket för era svar! Det behöver inte vara en Seiko nödvändigtvis. Min budget är väldigt begränsad, så allt över drygt 2000kr är för dyrt.
Vill hitta något mekaniskt ur, gärna automatiskt, med antingen open heart, skelettverk eller genomskinlig boett/case back. Tack åter igen!

Tillbaka
Topp