• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

På spaning i Abu Dhabi (kan bli mobilbildstung)

RobinW

Cartier
2-Faktor
Åker till Dubai på söndag och bör i mallen.
Är det någon idé att mer än fönstershoppa med nuvarande konkurs?

Tackar
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Enkelt men fullt tillräckligt.
Något jag borde kolla på i mallen?
Vilken mall är det? Om det är Dubai Mall så måste du givetvis gå ut och kolla på Burj Khalifa, som ligger på "baksidan". Ett annat tips är att kolla in bilarna som kommer vallet parkingen. :) Annars är det bara att ströva runt och bli överraskad (hockeyrinken, lyxbutiker, kolla på folk, etc) men missa inte "lyxavdelningen" - där är det ganska kul att lyfta blicken och kolla in besökarna.
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Vilken mall är det? Om det är Dubai Mall så måste du givetvis gå ut och kolla på Burj Khalifa, som ligger på "baksidan". Ett annat tips är att kolla in bilarna som kommer vallet parkingen. :) Annars är det bara att ströva runt och bli överraskad (hockeyrinken, lyxbutiker, kolla på folk, etc) men missa inte "lyxavdelningen" - där är det ganska kul att lyfta blicken och kolla in besökarna.

Yepp det är Dubai mall.
Jag får strosa omkring!
Tackar
 

sevdah

Omega
2-Faktor
Åker till Dubai på söndag och bör i mallen.
Är det någon idé att mer än fönstershoppa med nuvarande konkurs?

Tackar
Var där för 14 dagar sedan, då var 1 Aed ca 2,6 sek

Beror på vad du tänkt att köpa. Men min fru köpte en Chanel som tydligen var 7000 ”billigare” en i exempelvis EU.

Men hon kan ju lurat mig då jag inte har en aning vad vätskor kostar :)

Njut iaf
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Jag hade iaf inte velat kontrollera priset på väskan om min respektive handlat...
:)

Men jag har inte mer än 36 timmar där och skall jobba så några längre grejjer blir det inte
 
Topp