• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

På tal om bilhandlare

par

Patek
2-Faktor
Var ju en tråd om bilhandlarklockor härom härom dagen.
Jag jobbar ju själv som bilsäljare aka hästhandlare :lol:
Träffade två sköna typer idag som handlat endel bilar hos oss med dessa dinkorna(ingen jätte bra bild kvalitetsmässigt)

IMG_0996.jpg


Slänger upp en på dagens också
IMG_0799.jpg
 

Målarn

The Steak
Guldsubbens tavla ser ju jävligt konstig ut och länken Väldigt repig :D, kanske är bara bilden som gör så... Riktigt FET din AP där ;)
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Målarn skrev:
Guldsubbens tavla ser ju jävligt konstig ut och länken Väldigt repig :D, kanske är bara bilden som gör så... Riktigt FET din AP där ;)
Hela guldsubben ser ut att vara i kattguld. Vetifan vad det där är. :)

Fin AP. Kul att du använder den nu. :)
 

par

Patek
2-Faktor
Målarn skrev:
Per skrev:
Målarn skrev:
Guldsubbens tavla ser ju jävligt konstig ut och länken Väldigt repig :D, kanske är bara bilden som gör så... Riktigt FET din AP där ;)
Hela guldsubben ser ut att vara i kattguld. Vetifan vad det är är. :)

Du borde ha frågat herren lite mer om hans "guldsub" :D hahah

Sant, tittade bara närmare på serti 16613 som såg helt reko ut i mina ögon(kul när man ägt en serti själv precis som du ;) ).
 

Målarn

The Steak
par401 skrev:
Målarn skrev:
Per skrev:
Du borde ha frågat herren lite mer om hans "guldsub" :D hahah

Sant, tittade bara närmare på serti 16613 som såg helt reko ut i mina ögon(kul när man ägt en serti själv precis som du ;) ).

Ahh riktigt fin serti tavla där och ovanlig som fan :)!! Jaa vi två har ju ägt samma klocka :lol: kul vare tills den där jäkla MK började snacka om 116718 på första GTGn jag gick på :D :evil: efter det har jag blivit besatt :mrgreen:

Så MK om du läser detta, nu vet du Varför jag ska ha en GMT :lol:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Helguldsubben ser ju helt väck ut som sagt. Kolla in länken, timmarkeringarns, visarna och vridringen. Skönt att stolt posera med den.
 

cab

Audemars
2-Faktor
yonsson skrev:
Helguldsubben ser ju helt väck ut som sagt. Kolla in länken, timmarkeringarns, visarna och vridringen. Skönt att stolt posera med den.

Hehe ja han ska ju ha cred att stolt visa upp årets risigaste kopia :mrgreen:
 

max

Dancing Queen
HeliDive skrev:
...nån fler än jag som noterade att klockorna dessutom visar olika tid? :? :lol:
äh, COSC säger väll +-15min/halvdag? Man har ju mobilen om man vill veta tiden ;) :lol: :lol: :lol: :lol:

Jätterolig bild på så många olika plan, nu ska jag nog klara mig igenom eftermiddagen också!

AP:n är för övrigt larvigt fin!! Dyker herrn möjligen upp på GTG:n så man kan få klämma lite? :D
 

Målarn

The Steak
max skrev:
HeliDive skrev:
...nån fler än jag som noterade att klockorna dessutom visar olika tid? :? :lol:
äh, COSC säger väll +-15min/halvdag? Man har ju mobilen om man vill veta tiden ;) :lol: :lol: :lol: :lol:

Jätterolig bild på så många olika plan, nu ska jag nog klara mig igenom eftermiddagen också!

AP:n är för övrigt larvigt fin!! Dyker herrn möjligen upp på GTG:n så man kan få klämma lite? :D

Gränsfall, Herrn bor i Växjö.. Blir ganska så lång bit till Stockholm :D
 
Topp