• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Påskutmaning!!!

Asplund

Patek
2-Faktor
Jag behöver hjälp med att identifiera ett armband, den som kan säga exakt vilket band det är på bilden nedan får kanske en liten påskpresent på posten..

Lets do this!!! :)



/Asplund
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    65.8 KB · Visningar: 433

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen jävla aning men riktigt snyggt var det i alla fall! :D
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Att det är Hirsch-tillverkat är en grov gissning, men som jag förstått det, så har de nästan monopol på bandindustrin då de verkar göra band till väldigt många av de kända märkena, förutom de som säljs Hirschmärkta.
 

_jonte

Patek
Re: Sv: Påskutmaning!!!

Ser ut som ett Rios, men tycker faktiskt det ser ut att vara präglat... :shock:
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: Sv: Påskutmaning!!!

Varför har folk präglade band? Kalv är kalv. Gator är gator. Kalv med gatormönster är lika coolt som en twotone daydate...
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Re: Sv: Påskutmaning!!!

Rossi skrev:
Varför har folk präglade band? Kalv är kalv. Gator är gator. Kalv med gatormönster är lika coolt som en twotone daydate...

Ja det kan man ju diskutera men i det här fallet spelar det ingen roll, jag vill ha exakt det där bandet! :)
 
Topp