• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

P-day 2022 - det är i Paris det händer

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag betalade nyligen några nätter i centrala London (med företagspengar, som tur var) och fy-in-i-helsike vad det är dyrt. Så, jag hade nog inte väntat mig en mindre kostnad för tre nätter ...

Med det sagt så vill jag ju bo med er. :)
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vad kollade ni för rum? Ett enkelrum (som man kan bo 2 i) för mig gick totalt på EUR 795 för 3 nätter?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag fick också 795. Spännande.

Jag tänker att jag kanske ändå bokar på det hotellet. Jag orkar inte riktigt just nu leta efter något billigare som ändå är i närheten. Ändå. :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Nu har jag också bokat huvudhotellet. 803 EUR blev det. Dock inte betalning nu, vi får se om det motsvarar 11000 i höst.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Hello-o-o-o-o-o-o...

Jag kommer åka till Paris på fredagen med flyg (tågen var fullbokade) och hem på söndagen. När åker ni? Ska vi synka resa? Har vi en WhatsAppgrupp ännu? Vilka är det som ska med? :D
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Lite merch som ska med tack vare den eminente @cjperry

44B2F159-8D36-4296-8D65-1846FAD870B0.jpeg
 
Topp