• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pablo Escobars ROlex såld tillvrakpris

Hmmmm

Omega
Escobar-s-Rolex-and-other-010.jpg
Rätt stekig / osmaklig... http://www.theguardian.com/world/2013/oct/29/escobar-rolex-seized-colombia-drug-lords-farc
Ntgn som sett ngn sjysst klocka i Netflix Narcos?
Billig dock!
 

Tarkovski

Omega
Säga vad man vill men inte hade herr Escobar någon smak för klockor. Men har det funnits överhuvudtaget någon knarkbaron med smak? Jag lyssnade på någon som jag hade för mig kartlagd dessa och det var tydligen ingen imponerande livsstil.
 

tomva1

Omega
Luis Guzmans karaktär kör väl också en DJ/DD men i guld. Ikonisk klocka. Pablos dock, osmaklig så det stänker om det.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Klockan har inte ägts av Escobar, läs artikeln

"It's a wristwatch that could only have belonged to someone like Pablo Escobar: a solid gold Rolex encrusted with hundreds of fine diamonds. With a sale value estimated at $70,000 (£43,000), it went to the highest bidder at Colombia's first warehouse auction of narco-goods for the equivalent of just $8,500 (£5,300)."
 

Marckus

Panerai
Klockan har inte ägts av Escobar, läs artikeln

"It's a wristwatch that could only have belonged to someone like Pablo Escobar: a solid gold Rolex encrusted with hundreds of fine diamonds. With a sale value estimated at $70,000 (£43,000), it went to the highest bidder at Colombia's first warehouse auction of narco-goods for the equivalent of just $8,500 (£5,300)."
De refererar till uret som escobars klocka i hela artikeln, så du misstolkar förmodligen formuleringen...

Gammal publicering för övrigt
 

M021

Rolex
2-Faktor
Välkomna te HaJk!
Ta en rolex DD i valfri ädelmetall, stål om du hittar. Inhandla en flaska sprayglitter hos ö&b, Clas ohlson alt Jula. Gör så här: spraya klockan!

Klart.
 
Topp