• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Packa Affes Kappsäck, idag bär det iväg mot en Gtg någonstans i vårat avlånga land!

Är att gå på Gtg överskattat?!

  • Men fy fan! Bra kar reder sig själv...

    Röster: 8 14.5%
  • JA! Klart som fan att det är! Där får jag ju träffa likasinnade...

    Röster: 41 74.5%
  • Nja...så där, sitter nog hellre hemma med frugan och ungarna och har min lilla egna Gtg...

    Röster: 6 10.9%

  • Totala väljare
    55
  • Enkät stängd .

Affe

Una vida loca
2-Faktor
På väg mot en Gtg någonstans i Sverige idag! Dags att gå upp, fredagsklockan sitter redan på armen!

image.jpg
 
Senast ändrad:

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Verkar som om du laddar fint för GTG:n. Förbannat trist att jag inte kunde vara med :(
Se nu till att visa ungdomarna var skåpet ska stå i kväll!
 

Linkan

Rolex
Din klocksamling gör mig alltid lika avundsjuk, men det som jag är mest avundsjuk på är alla gamla vintage mobiltelefoner du har samlat på dig! Riktigt kul att se :) Ha en trevlig resa @Af Sjodahl
 

Bjudko

Cartier
Om du behöver en kniv gissar jag på Norrland(eller Medis/Söder), så ta med den största kniven och en mobil som är vattentät/stötsäker och tung, gärna en NMT.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är det du eller jag som redan är full?! Fattar inte frågeställningen i din post..:)
Hoppas du får en härlig kväll i alla fall din skrotsamlare!!:)

Haha...inte jag heller känns det som, men du kanske är full i vilket fall som helst ;)! Tackar, det ska bli kul, var ju länge sedan man var på Gtg... Skrot är kul att samla på, helst klockor :D.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Din klocksamling gör mig alltid lika avundsjuk, men det som jag är mest avundsjuk på är alla gamla vintage mobiltelefoner du har samlat på dig! Riktigt kul att se :) Ha en trevlig resa @Af Sjodahl

Tackar x 2, körde Ericsson och sonyericsson länge, länge både i jobbet och privat, telefonerna har blivit kvar då jag inte velat kasta bort dom.
 

Linkan

Rolex
Tackar x 2, körde Ericsson och sonyericsson länge, länge både i jobbet och privat, telefonerna har blivit kvar då jag inte velat kasta bort dom.
Farsan jobbade också på Ericson för 14år sedan, kom ihåg att han hade många telefoner på vinden som han fick från jobbet. Där var man några gånger och tittade och kände på telefonerna.
 
Topp