• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Padda på min 243

Simola

Omega
Hugger man ned regnskog för att odla dem?

Det gör man nog till en viss del, en fördel med Tialpia är att man kan hålla dem med en extremt hög densitet vilket minskar behovet av stora arealer. Man kan tom odla dem i tankar på land, med återcirkulation och filtrering av vattnet.

Bäst för miljön är att endast äta vegetariskt!
Meat free Monday KS?!
 

Johan M

Cartier
Örk. Inte snyggt alls. Varken skinnet, utförandet eller låset tyvärr. De där låsen är väldigt populära bland hemmapularna men fan, de är inte snygga :/

Sorry :)
 

carlanton

Audemars
Det gör man nog till en viss del, en fördel med Tialpia är att man kan hålla dem med en extremt hög densitet vilket minskar behovet av stora arealer. Man kan tom odla dem i tankar på land, med återcirkulation och filtrering av vattnet.

Bäst för miljön är att endast äta vegetariskt!
Meat free Monday KS?!

Nöjer mig nog med att bara äta svenskt och skippa jätteräkorna...
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Normalt sett är jag helt jävla allergisk mot typ rocka, orm osv. Odlar man rocka för skinnet?

Tycker i alla fall att padda strapen var grym. Något att matcha med hawaiiskjortan när man syra trippar i öknen med ett cigarettmunstycke :D

large%20fear%20and%20loathing%20blu-ray2.jpg
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
StrawberryFields
"Något att matcha med hawaiiskjortan när man syra trippar i öknen med ett cigarettmunstycke"

Det va faktiskt det användningsområdet jag tänkte på när jag köpte strapet ;)
 
Topp