• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

PADI-tavla på en 7548?

M.L.

Diamant
2-Faktor
Inspirerad av denna SKX...
Seiko SKX009 PADi.jpg

...så impulsköpte jag denna
padiDIAL.jpg

Nu har jag sålt min SKX, men passar denna tavla på min 7548? Tänker att det skulle bli ganska mysigt med den vackra PADI-tavlan tillsammans med kanji-dagvisning. Gillar original-PADI:n, men har svårt för boettformen.

Seiko SKX009 PADi.jpg

padiDIAL.jpg

Nu har jag sålt min SKX, men passar denna tavla på min 7548? Tänker att det skulle bli ganska mysigt med den vackra PADI-tavlan tillsammans med kanji-dagvisning. Gillar original-PADI:n, men har svårt för boettformen.
Känns hemskt att dissikera en 7548. Bättre att hitta en sleten variant!

Seiko SKX009 PADi.jpg

padiDIAL.jpg

Kan ha fel men tror inte de delar samma tavla, iof klipper du "fötterna" bör de funka men annars köp en skx009 för det går garanterat. Förövrigt själv sugen på samma mod, gillar den mer utan padi chapter ring :)

Kan ha fel men tror inte de delar samma tavla, iof klipper du "fötterna" bör de funka men annars köp en skx009 för det går garanterat. Förövrigt själv sugen på samma mod, gillar den mer utan padi chapter ring :)
Tack för info. Får kanske prova att klippa fötterna till tavlan då.

Tillbaka
Topp