• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PAKETÖPPNING här också,

Fred72

Cartier
Då var det dags för ännu en tråkig paketöppning denna måndag. Paketet skulle egentligen anlänt fredag eftermiddag...så ni förstår vilken lång helg jag har haft. Att Liverpool vann och att jag själv vann tennismatchen på söndagkvällen gjorde att helgen inte var helt bortkastad.

Jag flippade min första klocka någonsin för att köpa denna, får se om denna får stanna. Har hört att när man väl börjar flippa så blir det en sjukdom...

Konfetti...
ap082_zps21b49dbd.jpg


Lådan
ap085_zpsfe0d92eb.jpg


Boxen
ap089_zps286c74c4.jpg


Nu är det nära...

Helvete får inte upp boxen, återkommer senare :D

//Freddan
 

Fred72

Cartier
Efter lite smisk med en skruvmejsel och storbankaren så fick jag tillslut upp boxen.

ap094_zpsec685fd2.jpg


Den ser ju riktigt fin ut :twisted:
 

Målarn

The Steak
Bäst för dig att det är en Guld AP som ligger där inne nästa gång du visar boxen till oss :mrgreen:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Oj oj oj!! Vilken klocka, stort grattis :D
Och Oj oj oj vad stryk du borde ha för en dylik plåga till tråd.. ;)
 
Grattis och jag kan säga det med gott samvete, får se hur många av alla haters som dissade RB APn kommer säga grattis och snygg klocka till dig ;-)

Den var TOKFET, vad är det för REF?
 

Isodor

Audemars
Grattis!

Det viktigaste är att du själv är nöjd med den.

Jag hade valt någon annan modell dock ska jag erkänna då det ej skulle passa in på mig!

Mycket nöje!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: PAKETÖPPNING här också,

Stenhårt, grattis!!! (Extra mycket grattis till en fellow Liverpool-supporter oxå!) :D
 
Topp