• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketööööööööppning jao!

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tjena grabbar! :woot:

Jag har velat som fan kring detta, tidigare tänkte jag att jag skulle ta något mellan typ en 16610, 16613 eller en 16570 eftersom jag inte hittade något objekt som matchade mina kriterier.

Hade rätt så klara tankar om vad jag ville ha... En 16710 Y serie från 2003.

Men med lite skynda långsamt kom jag över den här göttiga dinkan via RomaOrologi.


Nåväl, lite bilder!

J3TnB7P.jpg
OaErZsy.jpg
VOBdJ8i.jpg
EZZ7VXo.jpg
U7LXUib.jpg
r3OobMS.jpg
MgwJicO.jpg
PKvr9tE.jpg
4tjvizA.jpg
OSlVCXH.jpg
pRiWlhf.jpg
rPLXPeR.jpg
vq6LLJ8.jpg
kfmvuVT.jpg
8tYFH7m.jpg
AjjiTzy.jpg
GGZemRY.jpg
 
T

Tobbe

Guest
Riktigt snygg alltså!!!!!! Grattis som fan och kul att få se den irl inom kort :)
 
  • Like
Reactions: ZQT

Hardy

Thug
fet!!! äntligen kom den ;)

hur uppfattade du romaorologis beteende? tycker de är svåra att maila med (italienare).
men när ja hälsade på i butiken i Rom verkade de mycket seriösa.
 
  • Like
Reactions: ZQT

ZQT

The Banker
2-Faktor
fet!!! äntligen kom den ;)

hur uppfattade du romaorologis beteende? tycker de är svåra att maila med (italienare).
men när ja hälsade på i butiken i Rom verkade de mycket seriösa.

Dom svarade på oklanderlig engelska fem minuter efter att jag gjort en intresseanmälan via chrono24, fick ställa några frågor flera gånger men fick veta allt jag undrade över. Bara positivt måste jag säga.

Riktigt fin GMT. Perfekt att kunna variera sig med Pepsi och Jubilee om man vill.

Blir ingenting med det, det kan jag säga direkt :woot:
 
Satan så fräsch, hur gammal är den?

2002 ++ ?


Edit: Glöm det, jag läser inte ordentligt när en sådan klocka hamnar framför mina ögon. :confused:
 
  • Like
Reactions: ZQT
Topp