• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketööööööööppning jao!

Sond

Patek
Fortsätter det så här slutar det väl med att jag snart sitter med en Rolle med siffror på ringen... Klart fin klocka! Grattis!!
 
  • Like
Reactions: ZQT

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Grattis till din första Rolle! Ruskigt snygg modell det där, då är det en GS du får sikta på härnäst! ;)
 
  • Like
Reactions: ZQT

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor

De hade en AP RO inne, som jag kollade av om de kunde tänka sig trada mot en Daytona - de trodde jag ville köpa en Daytona av dem... La ner den idén rätt snabbt.

Gick dock förbi deras butik när jag var i Rom i April, såg proffsigt ut i allafall. Och AP'n var kvar.
 

Hardy

Thug
De hade en AP RO inne, som jag kollade av om de kunde tänka sig trada mot en Daytona - de trodde jag ville köpa en Daytona av dem... La ner den idén rätt snabbt.

Gick dock förbi deras butik när jag var i Rom i April, såg proffsigt ut i allafall. Och AP'n var kvar.

Haha. Den forna världsledaren har blivit ett u-land.

Men ja håller med om proffsigheten vad det gäller butiken!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
När jag mailade med Romaorologi så var det pretty fakking far from oklanderlig engelska... Men tur att köpet gick bra för dig

Hehe, alright, oklanderlig var lite krydd... Men de förstod vad jag frågade efter och allt sånt och förklarade på förståeligt sätt inklusive alla möjliga vänlighetsfraser osv.
 
Topp