• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning 40-årsklockan

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Grattis som bara den! Riktigt fin den där. Grattis i förskott också! Fixa ett lagom patinerat coke, så är du helt hemma :)

Tack :) Är mer sugen på ett svart faktiskt!

Första Rolex är alltid speciellt. Stort grattis

Thanks, tror dock att detta är Rolex nr 4

Gratulerar till en grym klocka Scaramanga !

Vintage92 vilket minne du har. Spencer66 var så god att hjälpa mig fixa den. Kom på ett vitt band. Saknar den, gillade den mycket.

Där är den ju [emoji2] Var är den nu?

Ha den äran å grattis till klockan! Stort grattis även till bilen. Hade den tveksamma äran att få sitta bak i en 123 GT när den sladdade in i en tall på en skogsväg en gång i min ungdom.

Tackarrrr! Vad hände sen med GT'n?

Grattis i förskott och till finfin gmt! Mr Tudor, nu blir det bara rolex på handleden;)

Tack, nejdå. En Tudor har jag kvar [emoji2]

Grym! Jag måste också passa på att tacka för förhandsvisningen. Själv har man ju ett par år kvar att fundera på 40års klockan. :)

Tiden går fort, akta dig! ;)

Ser väldigt fin ut! Grattis till den kommande födelsedagen :)

Tack [emoji2] Vi saknade dig i fredags!

Grattis till dinkan och på bemärkelsedagen. Du såg ju inte att vara en dag över 39 i somras. ;)

Nu har du bara en snabb och smärtfri död att se fram emot – och förhoppningsvis några roliga klockor innan dess.

Tack! Man slutar räkna efter 40 va?

Där kom den! Verkligen fin. Kör du till jobbet i 51-åringen? Imponerande! :)
Grattis till gmt:n och fyrtio!


Jo, om vädret tillåter blir det ibland gamlingen till jobbet, 3 mil enkel väg [emoji2]

Grattis, du är ju rena ungdomen jämfört med en annan och det var ingen dålig present du fick av dig själv!

Tack! Man ska vara snäll med sig själv ju [emoji2]


Lite roligt var att jag tajmade in paketöppningen med mitt inlägg nr 5000, något ingen la märke till tror jag ;)

unu7y7uz.jpg
 

V

Cartier
Stort grattis på födelsedagen och till en vacker klocka. Alltid roligt att få lite bakgrundshistorier och mer detaljerad info om klockan, speciellt när man är nybörjare som jag...sen var ju bilden på Amazonen en ren bonus :)

EDIT: Håller till fullo med om att bilden på GMT:n med vita bandet var drömlik.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Stooort grattis kompis! Det är ett för jäkla mysigt exemplar du lyckades skaka fram bland alla möjliga tänkbara kandidater :)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Tack :) Är mer sugen på ett svart faktiskt!



Thanks, tror dock att detta är Rolex nr 4



Där är den ju [emoji2] Var är den nu?



Tackarrrr! Vad hände sen med GT'n?



Tack, nejdå. En Tudor har jag kvar [emoji2]



Tiden går fort, akta dig! ;)



Tack [emoji2] Vi saknade dig i fredags!



Tack! Man slutar räkna efter 40 va?




Jo, om vädret tillåter blir det ibland gamlingen till jobbet, 3 mil enkel väg [emoji2]



Tack! Man ska vara snäll med sig själv ju [emoji2]


Lite roligt var att jag tajmade in paketöppningen med mitt inlägg nr 5000, något ingen la märke till tror jag ;)

unu7y7uz.jpg


Vågar man gissa på att Snowflaken fått stanna?:)
 
Topp