• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Audemars Piguet Royal Oak 15202 Jumbo

otisred

Omega
Wow, jag tror det vattnas i munnen på mig (vad i...?)
Scrollar sedan ner och ser hela samlingen. Grattis! Hoppas att jag själv kan äga en sådan innan jag dör. Tack för läsningen!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Game set and MATCH, är bara att ta av sig hatten Niklas, fantastiskt trevlig fredagsunderhållning din lilla paketöppning! även ett stort STORT GRATTIS till klockan...
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Jävlar. Där kom suget. Det var länge sen det kliade så mkt.. :)

Tack för ett trevligt inlägg och STORT grattis!
 

Espresso

Cartier
Först och främst ett stort grattis till en fantastisk klocka, men även tack för ett väldigt trevligt inlägg.
Skulle vara kul att se hela din samling utöver APs, har förstått att det finns en hel del fint där :)
 

JohnDoe

Rolex
Nu får du slå till på den där guld AP RO som kommer på kaplans pant nu på tisdag. Den är diskret gömd under "parti guld".... Vågar inte köpa den själv för då lär jag sugas in i AP samlandet. Grattis till en fantastisk samling!
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Egentligen behöver jag inte säga något, för allt som borde sägas har redan sagts... Men vafan. Än en gång - ett stort jäkla grattis![emoji2]
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grym öppning på en grym klocka! Kul att läsa hur stort intresse du har. Din samling är verkligen helt galen, så då är det extra roligt att man vet att ägaren älskar dem. :)

Man undrar ju hur många mantimmar som är lagda på klockan då i princip allt görs för hand. En helt annan värld än många av de klockor som är mer automatiserat framtagna.
 

Axwell

Omega
haha sinnes, galet stort grattis! Riktigt informativ och kul läsning också! Är verkligen grymt kul att läsa när man ser att folk har lagt ner lite tid på en bra paketöppning!:)
 
Topp