• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning av impulsköp

Wesslan

Cartier
2-Faktor
För någon vecka sedan satt jag och läste i en tråd om detta märke och det slutade med en beställning. Den skickades med UPS snigelfrakt men idag dök den upp. Ber om ursäkt för kvaliteten på bilderna men damen har stulit kameran så det är ajfån som gäller :)

Junghans1.jpg

Äntligen!

Junghans2.jpg

En karton, bra början.

Junghans3.jpg

En kartong med text, det närmar sig.

Junghans4.jpg

Och nu en Box. Boxen är 2-delad så locket lyfts bort helt. Gillar bättre när det fälls upp. I botten finns dock ett fack för cert och manual.

Junghans5.jpg

Och där kom klockan fram :)

Junghans9.jpg


Junghans6.jpg


Junghans7.jpg


Junghans8.jpg


Märke: Junghans
Modell: Ambassador Gangreserve
Verk: ETA 2824-2

Så får vi se hur länge denna stannar. Första intrycket är positivt

Lite historia om Junghans för den som är intresserad.

http://www.heliur.se/ur-historia/junghans-2729861
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ja just ja, den där postade du väl om i Junghans-tråden? Trevligt! Är lite nyfiken jag också. Är du snäll och skriver en rapport efter att du har haft den en tid? Vore kul att höra intryck.

Mvh A
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Ja just ja, den där postade du väl om i Junghans-tråden? Trevligt! Är lite nyfiken jag också. Är du snäll och skriver en rapport efter att du har haft den en tid? Vore kul att höra intryck.

Mvh A

Det stämmer, postade säljarens bilder i väntan på egna. Trodde den skulle komma på 1-2 dagar "som vanligt" men fick vänta någon vecka. Min SKX007 hann komma hem före från Hong-Kong :)
 
Topp