• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning av min första riktiga klocka (Armani räknas inte)

Capo

Omega
2-Faktor
Hej!

Som jag skrivit i välkomsttråden har jag lurkat här sedan starten...

Har funderat, utvärderat, terroriserat min vän vaniljglass med allehanda frågor, funderat lite till... Det har pendlat mellan massa olika klockor om vilken som skulle bli min första (DJ, Aqua Terra, Planet ocean, sub, Monaco, GMT, Seiko, billigare dressur - för att nämna bara några).

Men den klocka som jag alltid återkommit till, den klocka som fångade mitt öga från första början för ca 3 år sedan... ser ni här under strax:


Tomten glömde dela ut ett paket på julafton...
IMG_6164_zps151f588a.jpg


Nyfikna?

IMG_6166_zpsb0918e75.jpg


Av med skiten.

IMG_6167_zpsc5fcde1d.jpg


Bra skyddat!

IMG_6168_zpse06b2fd1.jpg


Snart där, olidligt spännande nu... Någon som kan gissa redan nu kan gissa märket?

IMG_6173_zps84d7df22.jpg






Voila!





IMG_6176_zpsd374e5d6.jpg


Rolex Sub 14060M

Tack Bomier för en så fin klockan och tack vaniljglass för hjälpen med tja... allt. :) Och tack KS för ett utmärkt community.

/ Oscar
 

Mr Chance

Kalmar
Snyggt! Som sagt, en sub är otroligt mångsidig och funkar till allt. Enligt min mening den enda klocka man egentligen behöver :)
 

Capo

Omega
2-Faktor
Tack allesamans! Är väldigt, väldigt nöjd. Har haft klockan ett dygn och kan inte för en sekund i livet förstå hur jag klarat mig utan en så länge?!
 
Topp