• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning! Beater-torsdag! Inget för månfassnobbar...

Denke

Brännström
2-Faktor
Här sitter man och dricker morgonkaffe på trappen och plötsligt sladdar brevbärarbilen upp på grusuppfarten och postis fullständigt rusar ut och vrålar "Express till Denke! Express till Denke!" (eller snarare, postdamen bromsade in försiktigt och klev ur i sakta mak med ett paket under armen och sa "det här är nog till dig")...

Nåväl...ett paket som sagt...

Jag ska göra processen kort...tre trevliga cheapies att nöta på inför helgen.

Två Citizens och en Orient, trevliga alla tre! Helt enkelt.

:)

Grattis, grattis och återigen grattis!
Citizen med röd/blått vridningsinlägg gör sig bra på ett grått 5-ringars Zulu ;)
adaje8u7.jpg

Sådärja! Fina.
När ska du skicka ner din anonimo så att jag får utvärdera?
Är inte Anonimon borta ? Eller är den hos "din kompis"... Förresten Denke! Lunch idag? Kan ta med mig käk om du håller med köksbord ? Skicka ett sms ifall det funkar :)

Grattis! den i mitten var riktigt snygg trots grått nato. Varför inte möta naturen med ett all in camo nato? :)

Grattis Denke! Alla tre var nice, men jag gillade Citizen extra mycket du jag gillar tavlor med arabiska siffror! :pompus:

Tillbaka
Topp