• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Breitling Chronomat GMT Blacksteel lmtd ed.

EmKay

Omega
Min första paketöppningstråd - Enjoy!

Så kom äntligen klockan jag gått å suktat över ett tag. :woot:

En Breitling Chronomat GMT Blacksteel limited edition. Jag blev intresserad av modellen eftersom jag saknade en helsvart (nåja nästan) klocka i samlingen. Samt att jag inte haft en Breitling tidigare så slog jag två flugor på smällen. Det är en 47mm Chronomat med Breitling 04 urverk, svart gummiarmband. Den är tydligen gjort i samma material som man gör pistoler med, ganska tåligt mao inte helt kolsvart men lite mörk mettalisk ton. Den känns väldigt gedigen och tung (158g utan armband) på armen vilket jag gillar. Nummer 929 limited edition av 1000st.
Den beställdes över internet, lite risky men jag kollade upp handlaren och det funkade smärtfritt.

IMG_0332.JPG

IMG_0320.JPG
IMG_0321.JPG
IMG_0322.JPG
IMG_0323.JPG
IMG_0324.JPG
IMG_0325.JPG
IMG_0326.JPG
IMG_0329.JPG
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Grym bratte! Gratulerar:)
Läste en trevlig artikel i watchtime magazine om den där modellen och den verkar helt klart spännande:)
 

EmKay

Omega
Stor. Gillar att du vågar gå din egen väg! Grattis.
Tack, ja det är alldeles för mycket Rolle snack å annat här så man försöker väga upp :)
Grym bratte! Gratulerar:)
Läste en trevlig artikel i watchtime magazine om den där modellen och den verkar helt klart spännande:)
Tack ja, jag föll för den så fort jag såg den.
Grattis!
Farligt snygg bratte, Gunmetal är smexigt på klockor men tyvärr alldeles för ovanligt
Jupp, kan man inte ha det i hölstret får man ha det på armen.
Den har ett mycket maskulint formspråk. Grattis!
Tackar, då jag är väldigt feminin behöver jag något som väger upp ;)
 

M.U

Rolex
Grattis! Schysst dinka får jag säga! En av få jag personligen tycker ser bra ut. Bjussa på ett handledsskott så får man se sizen ordentligt! ;)
 
Cool, grattis! Gillar verkligen tonen i Breitlings Blacksteel - lite gråsvart och precis som du säger för det tankarna till "gunmetal".
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Kul med något annorlunda! Grattis! Såg ut att ha riktigt fin finish! Hur är den att bära? Känns den 47 mm stor?
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Grattis! Ser trevlig ut.
Kan du bjutta på ett wristshot från lite längre håll så man kan bedömma 47 mm på din handled?
 
Topp