• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Casio G-Shock G-Steel GST-W110D-1AER

Kul, grattis - spännande att ta del av recension vad det lider.
Själv är jag lite ambivalent till materialvalet stål, snyggt men har det bättre beaterkvalitet än plast?
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Maffig sak. Kul att du valde snyggaste konfigurationen :). Tror att en kille som Fantomen hade valt en sån. Om han haft klocka :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha vilket jefla monster, men snygg är den! Grattis och ser fram emot hårdtest!
Tack, det kommer. Har lagt den i vatten i frysen nu. Plockar upp den efter cirla 24 timmar. :)
image.jpg
 

Greven

Audemars
Tack, det kommer. Har lagt den i vatten i frysen nu. Plockar upp den efter cirla 24 timmar. :)
image.jpg
Alltså. Du ger beatern ett ansikte, eller något liknande. Ja, du förstår säkert vad jag menar. I frysen i 24 timmar? Jesus. Skulle jag aldrig våga utsätta en av mina klockor för. Hatten av för dig! Ser verkligen fram emot denna tråd ännu mer nu. :)
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Hej alla,

Första intrycket
Stabil, minst sagt. :D
52mm skojar man inte bort, men glasringen är 44mm och "mellanboetten" är i gummi så även om måtten är stora så känns den faktiskt inte så brutal på handleden som den ser ut. Det känns som att klockan kommer tåla det mesta och det måste såklart testas, recension kommer som sagt. Trevlig helg! :)
Grym!
Gillar de små digitala displayerna i subdials!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Vilken jekla pjäs! Grattis y till den, fan vad hård den verkar vara. Trodde det räckte med en G shock för mig men nu vettefaen :angel:

Använd den väl ovh hårt!
 
Topp