• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Certina ds action diver!!

m_s

Patek
2-Faktor
Grattis, faktiskt riktigt trevlig klocka! Jag undrar lite hur det kommer sig att inte fler tjackar Certinor istället för homager... Stabila klockor med historia till ett pang för pengen pris!


//Micke
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
micke_s skrev:
Grattis, faktiskt riktigt trevlig klocka! Jag undrar lite hur det kommer sig att inte fler tjackar Certinor istället för homager... Stabila klockor med historia till ett pang för pengen pris!


//Micke

Var själv inne på att köpa en sådan där ett tag men jag tyckte den kändes så stor och lite för tunn för sin storlek (i jämförelse med homager på 40mm), men allt annat kändes perfekt för prisbilden. Grym klocka om man gillar storleken, bezeln är svårt slita blicken från!

Grattis :)
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Tack så mkt:)! Jag är supernöjd hittils! Ja riktigt snabba är dom tydligen , la ju beställningen runt 16.00 igår och paketet fanns att hämta ut vid 11.00 idag!:)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Certina är bra grejjer! Lite nostalgisk då min tidigare favvo, var denna, ibland saknade, vintage Certina från 70-talet.

IMG_2620.jpg
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Crowolf skrev:
(((Grattis)))
Gillar Certina-stuket skarpt. Äger själv en Chrono. Grym!

/Poppe

Har faktiskt inte varit inne så mycket på certina förut men jag har börjat gilla dom mer och mer och till slut slog jag till på denna skönhet och jag ångrar mig inte en sekund! Certina har verkligen växt sig starkare och starkare i mina ögon!
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jäkligt fin den där, var sugen ett tag men hakade upp mig på att den har 21mm luggar. Vill gärna ha 22mm.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Fin och rejäl sak.
Min egen Certina har åldrats med värdighet tycker jag.
 

Bilagor

  • Certina ds2.JPG
    Certina ds2.JPG
    238.7 KB · Visningar: 932
Topp