• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, efter regn kommer solsken...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Även om den här historien har varit strulig utan dess like (möjligen med undantag för @Whedda s AP: https://klocksnack.se/threads/dagens-klocka-av-whedda-torsdag-v-20.24045/ ) så tycks den nu ha fått ett gott slut.

I mina ögon gör du rätt som delar hela berättelsen (dåligt och bra). Mitt förtroende för vissa handlare är dock inte återställt, men det är upp till var och en att ta ställning i den saken.

Håller med dig, att man skall kunna ge båda bra och dålig kritik!

Hehe...ja wheddas trådbhade jag glömt bort, det mötet skojar man inte bort!
 

Maro

Audemars
Grymt skönt att det löst sig. Man blir ju lite matt när man förstår att inte allt sköts helt korrekt när man betalar för det.
Fasen va fin den är!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Riktigt kul att det löste sig så smidigt, såg framför mig paniken när du berättade om att du fått kronan i handen :D

Snygg gest med ett par passande manschettknappar! Nu måste du börja bära finskjorta oftare ;)

Trevlig helg!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
trodde du hade nytt på ingång, jag tänkte hur fan har studenten råd med detta?
Skönt att allt tillslut ordnade sig och nu håller vi tummarna för många felfria år!
 
Topp