• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning eller "kungen byttes blev en prins"

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Mina vänner!

Detta forum har väckt någon konstig sida av mig, sen jag blev medlem här i Augusti har jag totalt lyckats flippa 3 klockor fram till dags dato till min frus stora förtret!

Jag trodde att jag hade hittat hem med Explorern senast men kände nog hela tiden att jag saknade något med den trots att den helt klart var helt galet underbar och praktiskt taget mint!

Så började återigen leta nytt! Återigen drogs mina blickar och tankar mot lillprinsen tudor! Hm skulle jag ha nytt eller gammalt? Klämde på pelagos, klämde på black Bay! Underbara klockor men sen jag trillade in på vintage med min 79090 så började jag även kolla vintage och vad fann jag då om inte en modell med datum och storleken 38mm! Det ena ledde till det andra och här står vi nu jag och lillprinsen från tidigt 70-tal, kommer han bli min keeper tro?
hxg5KL4.jpg

3rqYGD1.jpg

3rqYGD1.jpg

rQRkVDb.jpg

KMMJRnp.jpg


Nu ska jag bara hitta en matchade oysterlänk några tips?
 
Verkligen inte expert eller så, men på Rollar brukar man ju prata om förstoringen på "bubblan"/cyklopsen vid förfalskningar, är det samma sak med Tudor? För mig känns ju förstoringen väldigt liten här, bara intresserad! :)
 

Bolio

Panerai
Fin fin dock tror jag inte det blir någon keeper för i ärlighetens namn hur många på detta forum har trott att det skulle bli en keeper men likt förbenat blir det till slut en flipp. Tror tyvärr statistiken talar emot;) , absolut inte ditt ur.

Grattis
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Den kom på ett zulu som inte riktigt var minngrej och tyckte det inte passade så bra! Smällde på ett svart nato och vilken skillnad!
HBzuKyD.jpg
 
Topp