• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - en bättRe måndag

Schildfat

Cartier
Stort grattis! Know the feeling, köpte också en 116610, fast för två veckor sedan då jag fyllde år :)

image.jpeg
 

J&B

Omega
Den är fin den där, grattis! Alltid intressant hur man flyttar gränserna för vad man tycker är acceptabelt.
 
  • Like
Reactions: LS

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Snart kommer du inse att det är skittråkigt att ha en jättedyr dykare och vips är du igång igen, been there done that :D
 
  • Like
Reactions: LS

osc10

Panerai
2-Faktor
Grattis, min säger hej och kan passa på att slå ett slag för RubberB. Bra ombyte nu på sommaren.
image.jpg
 
  • Like
Reactions: LS

tissoter

Audemars
Undrar hur många som börjat en liknade resa här :) man sneglar på något finare och tänker "den där kan jag inte köpa" sen köper man något annat och vad händer. Man blir halvnöjd och sen måste man ändå köpa det man tittat på först haha ;) ingen billig hobby vi har kära KSare
 

xTZ

Cartier
Grattis till en grym klocka. Kanske inte roligaste klockan enligt alla! (har en 114060 själv) men fan va bra och fina dom är! :)
 
  • Like
Reactions: LS

LS

Panerai
2-Faktor
Ja vad säger man. I ett svagt ögonblick i januari 2022 sålde jag min kära Sub efter mer än fem år tillsammans.

Dryga två år senare efter att ha varit igenom Tudor-, Speedy-, GS-, Panerai- och GMT-träsk så dök plötsligt min gamla sub upp till salu igen av samma ägare som köpte den av mig. Gick inte att motstå och nu är vi tillsammans igen jag och subben. Den må vara nyservad och nypolerad, men det är samma gamla härliga sub ändå.

En sub som var min första Rolex gör det här till en bättre lördag helt enkelt :)

IMG_4089.jpeg

IMG_4090.jpeg
 
Senast ändrad:

Watchie

Patek
2-Faktor
Ja vad säger man. I ett svagt ögonblick i januari 2022 sålde jag min kära Sub efter mer än fem år tillsammans.

Dryga två år senare efter att ha varit igenom Tudor-, Speedy-, GS-, Panerai- och GMT-träsk så dök plötsligt min gamla sub upp till salu igen av samma ägare som köpte den av mig. Gick inte att motstå och nu är vi tillsammans igen jag och subben. Den må vara nyservad och nypolerad, men det är samma gamla härliga sub ändå.

En sub som var min första Rolex gör det här till en bättre lördag helt enkelt :)

IMG_4089.jpeg

IMG_4090.jpeg
Kul, grattis , ordningen återställd
 
  • KS Love
Reactions: LS

Pushflip

Breitling
Ja vad säger man. I ett svagt ögonblick i januari 2022 sålde jag min kära Sub efter mer än fem år tillsammans.

Dryga två år senare efter att ha varit igenom Tudor-, Speedy-, GS-, Panerai- och GMT-träsk så dök plötsligt min gamla sub upp till salu igen av samma ägare som köpte den av mig. Gick inte att motstå och nu är vi tillsammans igen jag och subben. Den må vara nyservad och nypolerad, men det är samma gamla härliga sub ändå.

En sub som var min första Rolex gör det här till en bättre lördag helt enkelt :)

IMG_4089.jpeg

IMG_4090.jpeg
Jävla snygg, grattis
 
  • KS Love
Reactions: LS
Topp