• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning *En dröm går i uppfyllelse*

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Tjena mina vänner!
Företagets historia startade 1875-Några av er börjar nog ana.....

Efter mycket om och men har jag äntligen fått min nya kärlek efter en lång väntan....
Efter lite förhandling med en säljare här på forumet blev det till sist en klocka jag länge drömt om! Jag gillar ju modellen större klockor just nu. Sedan får man se vad som händer med åldern, kanske går det åt dem mindre sen :)
Men har ju som ni säkert vet en Deepsea Blue och en gammal Omega Vintage från min gamla morfar och nu välkomnar jag med denna paketöppning den nya familjemedlemmen MR-AP-44mm

Denna klocka andas kvalité rakt igenom!
Tavlan är helt fantastisk med sitt rutmönster och denna modell med ett nytt strap från AP-Bands med röda sömmar på kommer passa perfekt till tavlan. Att man dessutom ser urverket genom bakboetten får ju ett klockfreak att baxna. Datumet är också lite längre ner i tavlan vilket jag tycker är otroligt snyggt på denna modell :)


Här nedan kommer lite bilder :) :) :)

IMG_1666.JPG




Mycket bra paketerat, nu är man som ett barn på julafton och fullkomligen sliter i vrede upp sitt paket :)

IMG_1665.JPG



Någon som kan gissa vad som döljer sig här i?

IMG_1664.JPG



Nu är det nära :)

IMG_1662.JPG



IMG_1661.JPG



IMG_1660.JPG



IMG_1659.JPG



IMG_1657.JPG


BAAAAAAM 26400so såklart! ;)
Kommer nog komma en och annan bild på denna skönhet fram över! Den sitter perfekt på min handled, men det finns inte så mycket plats kvar till machettknapparna :)

Här kommer också specen på klockan:

Modell: 26400SO.OO.A002CA.01
Serie: Royal Oak Offshore
Typ: Herrklocka
Diameter: Ø 44 mm
Tjocklek: 14 mm
Boett: Stål
Armband: Gummi
Urtavla: Silverfärgad
Spänne: Bygelspänne i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Urverk & Funktioner
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: Audemars Piguet 3126/3840 med 59 juveler, 21600 vph
Gångreserv: 60 timmar
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 10 ATM
Funktioner: - Separat sekundvisning
- Kronograf
Övrigt: Skruvkrona

Tack för läsningen!

//C
 
Senast ändrad:
Topp