• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: En vinnarklocka.

snoozarn

Patek
2-Faktor
Så jävla nice!! Stort grattis, funkar till allt och fulländan med keramiska ringen som ger sån lyster. Njut nu ordentligt. :cigar:
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Stort grattis Nexus! Bravo
Fast efter ett par timmar som ägare lär du knappast kalla den för tråk-sub längre? :)
Sjukt mångsidig och tidlös klocka som av många och goda skäl blivit både ikon och storsäljare.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Fin Nexus äntligen!
Min är ju som du vet "no-date", men istället har jag en krona som ställer sig rakt i inskruvat läge ;)
image.jpg


Slit din med hälsan.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Haha, runkvirke, så sant som det är sagt - för vilken klocknörd som helst![emoji1] Ett riktigt stort grattis också! En grym klocka.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bra jobbat Dude! För mig så är denna modellen klassikernas klassiker beträffande Rolex! Stort GRATTIS!
Fattar ingenting. Ni har helt tappat begreppen. Mytomspunnet är något man vet lite om och något som är väldigt sällsynt.

En klassiker är en modell som funnits länge.

Det där är varken en klassiker eller en mytomspunnen klocka, för hur skulle jag i så fall kunnat se tre stycken på stan idag?

Däremot är det en erkänd kvalitetsklocka med högt statusvärde.
 

Nexus

Panerai
Fattar ingenting. Ni har helt tappat begreppen. Mytomspunnet är något man vet lite om och något som är väldigt sällsynt.

En klassiker är en modell som funnits länge.

Det där är varken en klassiker eller en mytomspunnen klocka, för hur skulle jag i så fall kunnat se tre stycken på stan idag?

Däremot är det en erkänd kvalitetsklocka med högt statusvärde.


Grundmodellen "Submariner" (oavsett referens) har ju funnits sedan 50talet, så det är ju knappast något nytt påhitt?
 
Topp