• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Forumets första Rolex 116900

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Från början när den visades var jag- njaaa..
Nu är jag - fan vilken grym klocka!

Finns lätt med på min önskelista den dagen jag har en ekonomi som tillåter.

STORT grattis! :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Slås av vad som verkar vara grym läsbarhet oavsett hur ljuset faller på tavlan! Däremot är jag inget fan av 'gaussboetten, jag upplever den som lite för hög.

Till sist, stort jäkla grattis! Hoppas den får stanna en stund ;)
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Tack!

Vill inte utsätta den för sånt som kan skada den, igen. Mamma lånade den till Bahamas förra sommaren och då spräckte hon plexit.



Tack!

Hann inte, var en blixtvisit i Stockholm och jag fotade på vägen mellan tågbyten :)
Men nu är den av? :)
Tycker det är kul när folk köper uddafåglar. Rätt tråkigt med modern stålsub.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor

maxmol

Panerai
Grattis men den är galen och jag har svårt att bestämma mig! Man ska dock ge den en chans live och det är kul och häftigt med nya udda fåglar.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Den där är bra, riktigt bra! Stort grattis och snart lär du vara långt ifrån ensam efter denna paketöppningen! :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Grattis. Den är trevlig, men nog inget för mig.

Lite konstigt att ta air-king och slänga den i en gauss-boett. Inte mycket kvar av ursprunget. Som att ta ett dykar-ur och ta bort vridringen och lansera en 36mm modell.
Men jag kanske missar något.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Kul köp. Tycker den är jäkligt häftig, men tror personligen att 36/38mm hade varit perfekt, men effersom jag aldrig provat den ska man inte hänga upp sig på det. Skitsnygg är den :)
 

Olof

Omega
Den är tuff!
image.jpeg
 
Topp