• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Göteborg II

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jetlaggad och lite bekväm kommer här en taskig paketöppning.

DSC01199_zps5354e3d3.jpg


DSC01202_zpsfe7a5acb.jpg


DSC01201_zps26c66b2a.jpg


DSC01203_zps015c1b22.jpg


Mnjeh, avtorkning av uret och nytt band:

DSC01209_zps6e4662fe.jpg


DSC01205_zps4b15d859.jpg


DSC01210_zps8d35c849.jpg


Jäkligt nöjd över att ha forumet manligaste ur. Den lille knubbige sitter perfekt med sina 32 mm. På denna blygsamma storlek ryms det som gjort Rolex till det dem är idag. Inte mycket har förändrats sedan 1941...
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Paketöppning - Göteborg

Fyfan va grym, riktigt snygg!! Men hur känns den? Känns den för liten?
 
Re: Paketöppning - Göteborg

Ja, det är väl trösten för oss med blygsamma handleder - vi kan i alla fall bära forna tiders dinkor utan att de ser för små ut. Grattis Aurum och Josef, fina pjäser det där ! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den där var riktigt fin! Mina gamla ögon skulle dock inte kunna se tiden. 32mm????? :cool:
 

vonhall

Rolex
Bara att gratulera till en tuff klocka! Måste vara någon form av världsrekord att få in så feta visare på 32 mm :lol:
 
C

Crowolf

Guest
Ojojoj! Det är så här det ska se ut.
Super-Grattis !!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Re: Paketöppning - Göteborg

JakobZ skrev:
Fyfan va grym, riktigt snygg!! Men hur känns den? Känns den för liten?
Kul du gillar den. Den känns inte för liten, utan precis så som en BB skall vara...
NiklasArvid skrev:
AwesomeSauce! Galet kool!
Hur var skicket? Som förväntat?
Nja, var lite sämre med slitage mellan bandhornen. Men annars fin och precis så läcker som jag hoppades den skulle vara.
Spencer66 skrev:
Merci! Får se om jag skriver ihop lite senare. Får i så fall hamna i en egen tråd då dessa BB förtjänar lite mer kärlek. De har gått ifrån att vara rolexsamlarobjekten nummer ett till en liten omodern DJ.
theargonaut skrev:
Cool! Grattis! En 32:a kräver f-n mer av bäraren än en "plopp", och du klarar båda 2! Imponerande!
Håller helt med dig här, att bära upp en BB är klart svårare och roligare än monsterdykare. Om jag sedan kan bära upp bägge är väl upp till var och en att avgöra.
jabla skrev:
Grattis nu fattas bara en simning över engelska kanalen.
Men då måste jag ju skaffa en ny oktogonformad oyster först :D
easy rider skrev:
Underbart fin! Man lägger verkligen märke till de fina mercedesvisarna. Apcool!
Yes, tror det var här de dök upp först? Löjligt läckra, utan dem hade jag inte köpt den.
RicVin skrev:
Den där var riktigt fin! Mina gamla ögon skulle dock inte kunna se tiden. 32mm????? :cool:
Skulle sitta perfekt på din handled!
Kson skrev:
Grattis! Tycker det ser bra ut på handleden för att vara 32mm.
Bilderna ljuger lite dock, så tunna handleder har jag inte.

Och tack alla för de glada tillropen!
 
Topp