• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - GMT Master II 16710 (Bildtung)

T

Tobbe

Guest
Nu är det äntligen dags att bidra med en paketöppning för mitt senaste inköp!
Efter en smidig försäljning av Speedmastern började jakten efter en ny klocka, valet var givet sedan länge…. En GMT Master II i gott skick vilket jag tillslut hittade!

Köpet från Uhrenkapital gick smidigt med trevligt bemötande och snabba svar. UPS löste leveransen utan problem på två dagar vilket är helt ok från Tyskland

Klockan är från 2003 och är servad två gånger, senast i april med ett års garanti från ADn. Bergströms här i Göteborg kortade länken samt gjorde en översyn som bekräftade att klockan är i riktigt bra skick, killen trodde att den knappt var använd :)
Fick med allt som tillhörde klockan, vilket innefattar Inner- och ytterbox, Userguide, kalender för 2002-2003 mm.

Men nu blir det bilder!















Given bild :)


Go avslutning!



:rolex: :rolex::rolex::rolex::rolex::rolex::rolex::rolex::rolex::rolex::rolex::rolex::rolex:
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
:rolex::rolex::rolex::rolex: av 5 får den av mig. Med enda motivering att den inte är min...

Fan vad fin, blir grymt avundsjuk.

GRATTIS.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Ahhh den där jävla GMT:n den gör att känslorna kommer fram, F**k måste ha en.

Grattis!
 
900x900px-LL-9bb28d6b_mother-of-god-super-troopers.jpeg
 
Topp