Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart snyggaste GMT´n!!
Gott att höra! Bra smak därGott gott, då har alltsså vi båda varsin GMT II från 2003. Bra köp!
Tackar! skicket är underbart, stirrar varannan minut på klockanGrattis! Bland dom snyggaste GMT klockan som finns tycker jag, skicket var helt otroligt. Är bara att tacka och ta emot.
Tackar! Kan vara beredd att hålla medSjukt snygg! Kan inte fatta hur plexi-Rollarna skulle kunna vara snyggare.. Än.![]()
Grattis till Rolex mest mångsidiga klocka! du måste skaffa ett jubileearmband också.
Här kan du se i en tidigare tråd hur jag varierat min GMT
https://klocksnack.se/threads/min-mest-mångsidiga-klocka.1753/#post-30139
Måste erkänna att min GMT är min beater.Kul läsning! Väldigt fin klocka du harhade varit kul att komplettera med lite band även om länken är sjukt trevlig!
![]()
Jag är sjuk av avund, men samtidigt, stort grattis för dig!
Grattis till Rolex mest mångsidiga klocka! du måste skaffa ett jubileearmband också.
Här kan du se i en tidigare tråd hur jag varierat min GMT
https://klocksnack.se/threads/min-mest-mångsidiga-klocka.1753/#post-30139
Man är väl lite extra kär i början, men jäklar vad jag är nöjd
![]()
Jag vet att jag redan har postat i den här tråden, och med risk för att låta upprepande...
Men detta är troligtvis världens näst snyggaste klocka. Hade den haft Pepsi-bezel så hade den i mina ögon varit perfekt.
Detta är och kommer att förbli den snyggaste och mest kompletta klockan som tillverkats, och någonsin kommer att tillverkas. Det finns inget med denna klocka rent estetiskt som kan förbättras. 100% perfektion i sin finaste form.
Mycket fint... mycket fint.