• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning Hublot

I följande tråd Forumets finaste klocka så gick det rykten om att en tung pjäs var på ingång:

Dock kommer forumet inom kort få en klocka som är heeelt utom tävlan men det lämnar jag till honom att berätta.

För att förtydliga, den här tråden har absolut ingenting med det att göra utan jag ville bara bygga upp spänningen. Detta blir för övrigt min första paketöppnings-tråd. Men ingen tid att förlora så vi går direkt till bilderna.

Det kom ett vitt kuvert i brevlådan, modell större. Får hoppas att innehållet inte har tagit skada trots skicket på kuvertet. Som tur är så har avsändaren varit flitig med tejpen.
IMG_2969.jpg

Trots tejpen så lyckas jag oförsiktigt slita upp det, ivrig som jag är.
IMG_2970.jpg

Om pulsen inte var hög innan så är den åtminstone det nu. Direkt vidare till en wristshot.

Hmm, sakta i backarna nu, det där är ingen Hublot. Men det går säkert att åtgärda.

IMG_2973.jpg

Fullständig antiklimax:
IMG_2974.jpg

Den som hade förväntat sig att detta skulle vara en paketöppning-tråd med en futuristisk häftig klocka lär vara oerhört besvikna vid det här laget och antagligen må allmänt dåligt efter att ha förlorat Hublot-tävlingen förra veckan. ;)

Avslutar med den här bilden:
IMG_2980.jpg

Fick en hel drös med leksaker i paket:
IMG_2983.jpg

Vill tacka daviden som fixade tävlingen och önskar er alla en fortsatt trevlig dag.
Over and out!

Det där känns ju bara fel! ;) Nu måste du springa å köpa dig en hubbe! :D

Grattis till vinsten :)

Snacka om antiklimax, väntade mig en vulgo Hubbe men blev lite skeptisk när jag så det vita kuvertet.
I vilket fall, grattis! :D

Vilken anitklimaxtråd! Men grattis, Och kul att du fixk i alla fall mig att hålla förväntningarna fram tills sista bilden. Och tanken "vem FAN skickar en Hublot med brev?"

• Like
Reactions: CLT
Tillbaka
Topp