• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning; hur fan tänkte du här Affe?! Nu med en liten uppdatering angående kronan kl: 6.

Vad tycker du om klockan?!

• Full som stryk!

Röster: 41 27.3%
  • Eller faen va cool!

Röster: 109 72.7%

• Totala väljare
    150
  • Denna undersökning kommer att stängas: .
Hur cool som helst, back in the day när jag dräglade över Breitling kataloger hade en herre på Bo Bergren denna skapelse på sig, trots många års drömmar har jag aldrig slagit till, det kom också upp en på Blocket ganska nyligen (kanske denna)

Stort grattis till en kul och annorlunda klocka

Stort TACK! Känner igen mig i Breitling katalogerna, kul att en på Bo Bergren hade en sådan, man undrar ju om han har den kvar. Missade den på Blocket, denna dök upp på Kaplans i lördags.

Riktigt cool! Grattis!

Blev nyfiken och googlade på modellen och stötte då på denna.

En kille (måste det ju vara!) som tysligen tyckte att det var lite magert med bara fyra tidszoner, så han köpte en utc-modul också.

IMG_2322.JPG

Stort TACK!

Va kul att du blev nyfiken, Haha..ja som att det inte räckte med 4 :D, men vill man vara über cool så lär man köra med en UTC-modul också :p!

Jag gillart! Som någon tidigare skrev så är det ngt steampunkigt över den. Känns dock som att den kanske inte är den mest lättmatchade klockan?

Har du lyckats lura ut vad det är för sorts urverk i den?

Det torde väl vara ngn sorts vanligt standardverk, vilket inte alls är dumt om/när ngt av dem ger upp.

Har du lyckats lura ut vad det är för sorts urverk i den?

Det torde väl vara ngn sorts vanligt standardverk, vilket inte alls är dumt om/när ngt av dem ger upp.

Har inte hittat något matnyttigt angående calibern/urverket, förhoppningsvis så är det något standardverk så att det är lätt att byta ut om det skulle gå sönder!

En riktigt cool toolklocka med en snygg tavla för 4 kontinenter så nu kan du utöka fönsterjobben och hitta hem med hjälp av kompassen.:)

Tillbaka
Topp