• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Jönköping

calzone

Vacheron
Fick hem den här underbara klockan idag, Tack för affären Johnliden :D

DSC_0001_zps0c7286c7.jpg


DSC_0002_zpsa283e5fd.jpg


DSC_0003_zps0b11ab6b.jpg


DSC_0004_zps57ddce2a.jpg


DSC_0007_zps57673426.jpg
 
V

Viggen

Guest
Grattis! Hur känns den på armen?
Jag bor några mil söder om er två,. Heja HV!!! :)
 

calzone

Vacheron
Tack så mycket grabbar :D, Den sitter riktigt skönt måste ja säga, Kul att bilda sig en uppfattning om hur en Submariner skulle sitta "kännas" innan ekonomin tillåter !, Jag bor faktiskt lite utanför JKPG men är uppvuxen där så känns mer hemma och dom flesta har hört talas om JKPG, Mindre orter i småland är nog inget stockholmarna kan sätta på kartan :p
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Låter ju som en plan nästan. Det finns en hel del fina mc-vägar dit. Bodde i JKPG i 5 år när jag pluggade.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Paketöppning Jönköping

Mackmakeriet kanske? Åt suveräna mackor där jämt när jag bodde i Jkpg, och nu har de ju massa grymma vintage-klockor också!!
 

Kson

Patek
2-Faktor
Re: Sv: Paketöppning Jönköping

Camo00 skrev:
Mackmakeriet kanske? Åt suveräna mackor där jämt när jag bodde i Jkpg, och nu har de ju massa grymma vintage-klockor också!!


Kolla deras hemsida, där har du bilder på dessa ( :
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kson skrev:
Trevligt!! Va läste du?
Lärare, HLK, samt projektledning på ING.

Camo00 skrev:
...och nu har de ju massa grymma vintage-klockor också!!
Det hade jag ingen aning om. Allt där inne är väl till salu? Alltså även inredningen. Så har jag för mig att det har varit i alla fall. Eller har jag drömt det?

Edit: Jag fick förresten alltid rabatt av ägaren på mackmakeriet när jag bodde i JKPG för att jag handlade där så ofta. Trevlig ägare! :)
 
Topp