Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag håller med!Nä, jag tycker funktionen ger ett mer värde till klockan.
Tack så mycket, känns som en komplett duo faktiskt.Väldigt trevlig duo! Stort grattis till en fin Reverso!
Haha, kramFantastisk duo! Men den blåa tröttnar du väl på snart(säger den sugen en)
Tack så mycketRuskigt snygg!![]()
TackSnygg! Klassisk.
Tack så mycketKlassisk perfektion! Härlig gravyr med. Grattis!
Snyggt par!
En Polaris och en Reverso. Mer behövs inte.
TackMycket bra!
Han hade ett grymt bra öga för det här, och utan honom hade jag garanterat stört mig på något redan... men icke ännu iaf! Kram broderVilken tur att @Graves var med. Kunde gått riktigt illa annars!
Stort grattis vännen till den nya klenoden. Må den stanna länge.
Tack så mycket!Fenomenalt köp, grattis! Första gången jag såg en reservo Live kunde jag inte sluta stirra på den. Visste att det var nåt special men visste inte riktigt vad. Ägaren var en stressad fransman vid ost disken
Cheers Chuck
Tack, jag ser fram emot din öppning!! Spännande, vad kommer det att bli får något! Kanske en duo?Hur har jag kunnat missa detta??
Ja det framgår inte men väldigt trevlig läsning
Nu har vi diskuterat dett några vändor så det är så kul att du äntligen fått din! Jag ligger lite efter dig i beslut och inköp
Njut nu rejält tills nästa inköp![]()
Kanske en wholexTack, jag ser fram emot din öppning!! Spännande, vad kommer det att bli får något! Kanske en duo?
Ja alla på forumet vejkar gilla wholex... snart heter säkert hela skiten; rolexsnack.seKanske en wholex![]()
Ja alla på forumet vejkar gilla wholex... snart heter säkert hela skiten; rolexsnack.se
Nejdå! Vi jobbar hårt i kulisserna för att få bredd på märkena i detta forumJa alla på forumet vejkar gilla wholex... snart heter säkert hela skiten; rolexsnack.se
Tack så mycket. Jag tycker jag ser endel graverade men kanske inte alla, men jag tycker det är hela grejjen med baksidan. Men det kan ju påverka priset om man tvingas säljaGrattis och kul med gravyren. Är det vanligt att de är graverade?