• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Ladies and gentlemen. Mr. President.

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Känner igen mig i mycket av det du beskriver av jakten, hur svårt det är att hitta ett bra exemplar. Du har ju lyckats riktigt bra, grattis! Tjockt case och fantastisk tavla.

Paketöppnade min -82:a för ett par dag sen så kan föreställa mig känslan :)
5Wd6cvP.jpg
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Känner igen mig i mycket av det du beskriver av jakten, hur svårt det är att hitta ett bra exemplar. Du har ju lyckats riktigt bra, grattis! Tjockt case och fantastisk tavla.

Paketöppnade min -82:a för ett par dag sen så kan föreställa mig känslan :)

Din är också kanonfin med riktigt fin boett. Av ren nyfikenhet. Vad börjar ditt serienummer på? Mitt börjar på 75xx nämligen.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Mkt bra - stort grattis!

Skulle nog oxå slänga in mörkbrun/svart tavla samt svensk dagskiva vid nästa service
 
  • Like
Reactions: Zed

Sond

Patek
Så länge man inte pratar om politik eller tapeter så är det något speciellt med brunt! Grattis! Ja, DD med presidentlänk är också fantastiskt hur som helst.
 
Topp