naggge
Silver
Äntligen, dök då ett efterlängtat paket upp. Gillar innehållet enormt men är liiiiite lite osäker på om detta är rätt för mig.
När jag köpte den kändes det dock helt rätt i höstrusket.
Vad säger forumet, behålla eller flippa till någon annan med flickhandleder?
Lång väntan som ni kan se
Kom ända från andra sidan pölen i väst.
Välpaketerad
Bland emballaget fanns en reklamtidning. Då jag gillar att plåga mig själv valde jag att läsa denna innan jag plockade fram klockan. Såg då att Kitchen Aid är ruskigt mycket billigare i staterna (som det mesta annat också i och för sig).
Jaja, tillbaka till innehållet
En LeCoultre Memovox från 50-talet i okej skick. Minst en utbytt krona, polerad och med lysmassebortfall vid kl 4.
Den håller dock tiden väldigt bra och alarmet fungerar som det ska.
En lite nervös fråga till de som har hanterat äldre alarmklockor; Denna skramlar lite om man vickar den fram och tillbaka. Är detta normal? Gissar att det är hammaren i själva alarmet som låter.
När jag köpte den kändes det dock helt rätt i höstrusket.
Vad säger forumet, behålla eller flippa till någon annan med flickhandleder?
Lång väntan som ni kan se

Kom ända från andra sidan pölen i väst.

Välpaketerad

Bland emballaget fanns en reklamtidning. Då jag gillar att plåga mig själv valde jag att läsa denna innan jag plockade fram klockan. Såg då att Kitchen Aid är ruskigt mycket billigare i staterna (som det mesta annat också i och för sig).

Jaja, tillbaka till innehållet

En LeCoultre Memovox från 50-talet i okej skick. Minst en utbytt krona, polerad och med lysmassebortfall vid kl 4.
Den håller dock tiden väldigt bra och alarmet fungerar som det ska.
En lite nervös fråga till de som har hanterat äldre alarmklockor; Denna skramlar lite om man vickar den fram och tillbaka. Är detta normal? Gissar att det är hammaren i själva alarmet som låter.