• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Milgauss

willbur

Rolex
2-Faktor
Spännande val! Tycker du den bärs större än sina 40m? Ett stort grattis och hoppas verkligen du kommer trivas med den.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Grattis! Hur känns storleken? Ganska biffig klocka och jag har för mig att du har ganska tunna handleder. Stoltserar själv med 165 mm.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Svar JA! Fast jag har borstat det blankpolerade matt, och så har jag bytt lås! Länken tillhör Milgaussen, låset är också original men har refnr 78360.
Då var det lite som jag trodde. Jag har för mig att jag har läst att du har polerat länken, men låset gjorde mig frågande. Tänkte ett tag om du hade bytt ut länken helt till någon äldre ref, men glömde att fråga på plats. :)
 

Nr-3

Breitling
Först och främst vill jag säga stort grattis. Du gör det bra, riktigt bra skrivet. Kul att läsa :)

Jag bestämde mig för en GVB sent i somras och nu bär jag en med. Önskar er alla en trevlig kväll!
 

Nr-3

Breitling
hallow123: Är nog rädd för det :) men samtidigt så är den till för att användas :) Tack!

Tack alla för vänligheten. Samt stort tack till Ernesto
 
Senast ändrad:

A.Gold

Omega
Gillade inte alls modellen första gången jag såg den för något år sedan men nu tycker jag att den är urcool! Grattis!
 
Topp