• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning och passaround tråd Bulova Curved!

Sjobedan

Rolex
Hej alla!

Nu har klockan ankommit till mig.

Kunde givetvis inte låta bli att riva upp paketet och se vad är det för något man har beställt!
IMG_6277.JPG
IMG_6278.JPG
IMG_6279.JPG
IMG_6280.JPG
IMG_6281.JPG
IMG_6282.JPG
IMG_6283.JPG
IMG_6284.JPG
IMG_6285.JPG
IMG_6287.JPG
IMG_6288.JPG
IMG_6289.JPG
IMG_6290.JPG


Första intryck då?
Blev inte direkt impad över gummit. Stelt, lite för bra friktion för att lätt ta av sig klockan.

Dålig eller ingen AR (ska dock sägas att jag inte har läst spec)

Inte så förtjust i indexen, glänser mindre på pressbilderna.

All in all, en cool klocka som kanske lämnar lite att önska.
 

Bilagor

  • IMG_6275.JPG
    IMG_6275.JPG
    124.6 KB · Visningar: 70
  • IMG_6276.JPG
    IMG_6276.JPG
    153.7 KB · Visningar: 71
Senast ändrad:

hooods

Panerai
2-Faktor
Profilbilderna är ju porr. Riktigt ball! Trist om det är dålig ar dock. Dealbreaker på klockor med svart tavla och välvd safir.
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Tycker som några innan, en klocka jag förmodligen inte kommit i kontakt med annars så det blir allt intressant.
Misstänker redan nu den är i längsta laget mellan lugspetsarna för att ett wrist shot inte ska se ganska lustigt ut på en:rolleyes: Men det får man ta med jämnmod...
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Håller med föregående talare! Cool klocka som man förmodligen inte skulle ha kommit i kontakt med i vanliga fall. Ska bli kul att testa! :)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Borde det inte gå att klämma dit ett nato?
Vad är bredden i hålet?
Kanske, men nato går bort för mig:(
Man kanske kan ta av bandet, göra en mall och skicka till någon av lädergrabbarna på forumet? Kanske tom så att ngn kan skära till ett gummi? Vore rigt snyggt med ett färgglatt gummi neongult eller neonorange
 
Topp