Nä du har rätt!Vilken tok tyckte det var en bra idé att ha @jabla som andreman i denna passaround. Stackars klocka..![]()
Jag borde ju varit först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä du har rätt!Vilken tok tyckte det var en bra idé att ha @jabla som andreman i denna passaround. Stackars klocka..![]()
Är det bara jag som får lite Hublot Big Bang vibbar av denna Bulova ?
För mig är vibbar av tvålkopp ganska uppenbarI profil så får jag mer AP Concept vibbar![]()
Visserligen skedde premiären i fredagståden men här är den!
För första gången i världshistorien, Bulova Curve på vitt perlon!
![]()
Sådärja! Nu tar jag jag över stafettpinnen. Hämtade upp nu efter jobbet
![]()
Mycket bra första intryck . Vakuumförpackad och en dosa snus! Grymt bra.
![]()
En kapsylöppnare, trevlig överraskning!
Då kommer vi till juvelen.
![]()
Jag gillar den skarp! Riktigt nice design och modern. Det finns dock problem, grava sådana med.
![]()
Gummit är i en klass för sig när det kommer till friktion , jäkligt svårt att få på sig den, svåraste klocka jag testat. Klart minus.
![]()
Passar bra till vit skjorta så den får följa med till jobbet imorgon .
Haft den bara en timme så ingen djupare analys än men första intrycket är stabilt, annorlunda på ett bra sätt.
"Netflix and klocksnack "?Nu kommer eldprovet. Jag och Bulovan iväg på Tinder-dejt.
![]()
Blåst på både dejt o klocka eller?Nu kommer eldprovet. Jag och Bulovan iväg på Tinder-dejt.
![]()
Snarare klocksnack n chill ?"Netflix and klocksnack "?
Lycka till!
Hoppas det går bra men hoppas också på lite mer vad du tycker on klockan, är ju trots allt en passaround som ska recenseras på valfritt sättSka iväg på dejt igen med samma donna. Gick ju bra förra gången så jag fortsätter med samma klocka
![]()
Då får du prova vattentätheten ikväll då...Ska iväg på dejt igen med samma donna. Gick ju bra förra gången så jag fortsätter med samma klocka
![]()
Oh you...Då får du prova vattentätheten ikväll då...![]()
Så klocknördigt att "svår att fotografera" är en parameter i en rescension! (Kunde ha skrivit det själv)Ska försöka sammanfatta klockan nu då jag lämnar över den imorgon till näste tappre testare.
Klockan ger ett billigt intryck nu efter ett par dagar skulle jag säga. Uppskattar priset till ca 1500-2000 sek vilket är långt under dess pris. Armbandet är katastrof, förstår inte hur man kan släppa ett sådant armband, ingen som testade det innan lanseringen?! I särklass det sämsta armbandet jag haft runt min handled.
Glaset totala avsaknad av AR är en annan klar nackdel, klockan blir dessutom svår att fotografera då det är så mycket reflektioner.
Funkar inte med skjorta då den inte går in under den.
Positivt är att den är rätt cool och designen överlag är bra. Gillar att den är krökt, det hade kunnat bli väldigt bra om klockan var något mindre och med ett bättre armband.
Betyg: 4/5 Christer Pettersson poäng.
Sweet. Ja, ser ut att sitta perfekt på dig!Träffade @Leif idag för en överlämning. En helsvart kvarts kronograf är normalt inte vad jag skulle köpa. Jag har nästan bara tre-handare, har sålt av de kronografer jag testat, lika så PVD-behandlat. Men ska bli mycket intressat att få testa den här några dagar.
Första fick Curv träffa några mekaniska tyskar.
![]()
Några första intryck:
Sitter riktigt bra på min handled (20,5cm), men kan verkligen förstå om den känns stor for vissa.
![]()
Böjen passar min handled perfekt.
![]()
Inte helt förtjust i känslan i gummit, på armen helt okej, men av och på känns det lite billigt. Mönstret dock lite kul, hade nog varit tråkigt om det varit helt slät
![]()
Som andra sagt så kunde ju AR varit bättre (eller funnits överhuvudtaget)
Detta är som sagt långt ifrån min normala typ av klocka. Första intrycket är dock bättre än jag trodde.
Jag kan inte prova många klockor på länk på GTG:er, men Bulova har fattat det här med rejäla handleder iafSweet. Ja, ser ut att sitta perfekt på dig!
Hahah!Nu kommer eldprovet. Jag och Bulovan iväg på Tinder-dejt.
![]()
Bra! Jag glömde använda kronografen till något vettigt.![]()
Tar tid på pastan
Stegmotorn kan bara gå på ett håll.Gillar att visarna nollställer medurs