Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En vecka har jag för mig det var sagt och jag hade den sex dagar men kanske det kommit ur rytmen nån gång? Sjobedan vet som sagt.Då är den hämtad.
Första känslan är bra. Bättre irl än på bild. Bandet är dock inte bra..
Är det tänkt jag jag ska skicka vidare klockan nu på fredag?. @Sjobedan
![]()
![]()
Blir nog braEn vecka har jag för mig det var sagt och jag hade den sex dagar men kanske det kommit ur rytmen nån gång? Sjobedan vet som sagt.
Den lever och är skickad vidareHur har det gått med Bulovan, lever den?
Det blev ett snabbt, men ack så trevligt möte med mister @UNO ikväll. Klockan överlämnades, och det hanns även med lite klocksnack. Tack för det, trevligt att träffas!Överlämnad.
![]()
Detsamma, detsamma, klädd för och smuts efter en dags arbete med att stänga sommarstugan så såg det lite halvsuspekt ut att lämna över ett exklusivt armbandsur för flera tusen kronor i snålblåsten på en tunnelbaneperrong, ingen box och papper där inte.Det blev ett snabbt, men ack så trevligt möte med mister @UNO ikväll. Klockan överlämnades, och det hanns även med lite klocksnack. Tack för det, trevligt att träffas!
Nu kör vi!![]()
Tyckte den var oväntat lättplåtad.AR på glaset hade varit riktigt najs! .....
![]()
Jo men absolut, det är ingen "big deal" och i rätt vinklar blir det såklart bra. Men jag tycker det hade varit coolt med tanke på det böjda glaset! Men man kan ju inte få alltTyckte den var oväntat lättplåtad.
Med perfekt AR hade man inte sett det böjda glaset.Jo men absolut, det är ingen "big deal" och i rätt vinklar blir det såklart bra. Men jag tycker det hade varit coolt med tanke på det böjda glaset! Men man kan ju inte få allt![]()
Precis det jag syftade på! Var lite otydlig i mina formuleringarMed perfekt AR hade man inte sett det böjda glaset.![]()
Blir spännande glömde prova om man kan bila betong med den på armen...
Jag Tänkte nog faktiskt hellre köra uttorkningstest med en blandning av bulvoa och poly1200Blir spännande glömde prova om man kan bila betong med den på armen...