• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Omega Aqua Terra, with a twist!

Gratulerar till klockköpet!
Tackar och bockar för de vänliga orden; Jag gör bara det jag är bra på! :pompus:

Hoppas du finner glädje i den i många år framöver!
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ser att dom tagit bort inramningen av själva datumrutan. Tidigare modeller hade ingen, sen hade dom nyare modellerna de. Men nu borta igen. Det tycker jag är lite synd. Annars en nice klocka ! Grattis :)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Grattis till klockan! Gillar AT
Vad jobbar du med? Kommer du ha användning av att den tål 15k gauss?
Nja jag pluggar till jurist så det är väl lite sisådär med den delen ;) Men jag är väldigt förtjust i tekniska framsteg, så när valet fanns med en modell som var mer tekniskt avancerad och dessutom hade en lite mer unik design var valet lätt för mig :)
 
Min kollega funderar på att köpa en från DE, pma gärna vad man får ge för denna magnifika skapelse här hemma i Svedala så kan jag vidarebefordra till honom!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Den där tycker jag är sjukt fin! Har det där lilla speciella, utan att bli för mycket! Bra val, stort grattis!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Ping Norrlänningen :)
 
Topp