• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Panerai GMT 535 (Luminor 1950 3 dagars)

Scudetto

Omega
Uppdatering, UPS:

Efter tre samtal och 1 mail så fick jag detta till svars idag:
image.jpg


(Jag betalade ju frakt å klockan till säljaren, men i deras ögon är jag väl inte kund för dem? Även fast det var jag som drabbades mest...)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Hur har jag missat denna tråd? Underbar Panerai. Jag är så troligt sugen på en 40 eller 42mm panna också. Ja, jag har testat 44or och tycker de är för stora på mig trots att jag har haft flertal brattar med samma siffermått.
Är du lika nöjd med denna fortfarande @Scudetto ? Denna eller 392 är de jag kollar efter mest, även om 048 och ubersnygge 310 också funkar. :)
 

Scudetto

Omega
Hur har jag missat denna tråd? Underbar Panerai. Jag är så troligt sugen på en 40 eller 42mm panna också. Ja, jag har testat 44or och tycker de är för stora på mig trots att jag har haft flertal brattar med samma siffermått.
Är du lika nöjd med denna fortfarande @Scudetto ? Denna eller 392 är de jag kollar efter mest, även om 048 och ubersnygge 310 också funkar. :)

Hej! Jag är supernöjd! 44 var för stort för mig också, men 42 är perfekt. Lite roligare än deras 40 också :). Nu känner man verkligen att man bär en Panerai. Den är tung och låter :D jag fastnade verkligen för hubnail tavlan och ville ha med några komplikationer så gmt och date är perfekt för mig! Om du bor i Sthlm LR har vägarna förbi, säg till så får du klämma å känna på den :)
 

Peppo

Omega
Trevlig paketöppning och riktigt fin Panerai! Haft en 44mm men är sugen på att pröva en 42mm någon gång.
Har varit med om en liknande grej: posten lämnade min Speedy utanför dörren. När jag var bortrest dessutom. Hyfsat hög puls tills frun meddelade att hon kommit hem och den låg kvar.
 

Scudetto

Omega
Trevlig paketöppning och riktigt fin Panerai! Haft en 44mm men är sugen på att pröva en 42mm någon gång.
Har varit med om en liknande grej: posten lämnade min Speedy utanför dörren. När jag var bortrest dessutom. Hyfsat hög puls tills frun meddelade att hon kommit hem och den låg kvar.

Tack! Vilken 44mm hade du? Om du bor i STHLM kan du alltid få testa min innan du slår till :)
Fifan alltså, så hemsk känsla, och riktig dålig service av dem sen.. Men men!
 

Peppo

Omega
Tack! Vilken 44mm hade du? Om du bor i STHLM kan du alltid få testa min innan du slår till :)
Fifan alltså, så hemsk känsla, och riktig dålig service av dem sen.. Men men!
112 hade jag. Bor tyvärr inte i huvudstaden, men tack för erbjudandet!
Haha ja, det var rätt hemskt men det gick ju bra ändå.
 
Topp