https://klocksnack.se/threads/paketöppning-audemars-piguet-royal-oak-15202-jumbo.39431/Nyfiken som jag är undrar jag vilken den andra tråden är..?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-audemars-piguet-royal-oak-15202-jumbo.39431/Nyfiken som jag är undrar jag vilken den andra tråden är..?![]()
Fair enough, du är värdig.Bra fråga.
Jag använder aldrig kronograf... På riktigt.
Vad gäller just denna så är det hantverket och den historiska betydelsen som ligger bakom som lockar.
När det gäller kronografer i allmänhet så är det mycket utseendet, så även med denna.
Tror att just den här klockan hade varit ganska tråkig utan några komplikationer.
Det blir en harmoni i tavlan med sub-dials. Den hade varit lika snygg med en dag/månads visning i dem, nu råkade det vara en fantastisk krono.
Varför så otrevligt första inlägg?Vad jobbar du med? Skattefifflare..
Det verkar som Lotta valde att använda sin ångerrätt.Varför så otrevligt första inlägg?
Varför så otrevligt första inlägg?
Fin klocka!! Grattis!!!
Måste varit en Fiat.Det är kommentarer som denna, ironi eller ej, som gjorde att jag slutade använda och slutligen sålde min Italienska sportbil som jag hade drömt om sedan barnsben och sparat till i över 15 år..
Fick dessa kommentarer dagligen så sista året i min ägo så tog jag bara ut den sena kvällar och nätter på folktomma vägar.
Det är svårt att leva ut sina drömmar i Sverige om man inte har vunnit på lotto![]()
Tack.
Som svar på ditt ursprungsmeddelande:
Jag är egenföretagare som betalar alla min privata och mina företags skatter i Sverige.
Inga skatteupplägg för att undkomma skatt, inga pengar utomlands, inga offshore upplägg.
Allt beskattas så som SKV vill att man ska göra så klart.
Det är kommentarer som denna, ironi eller ej, som gjorde att jag slutade använda och slutligen sålde min Italienska sportbil som jag hade drömt om sedan barnsben och sparat till i över 15 år..
Fick dessa kommentarer dagligen så sista året i min ägo så tog jag bara ut den sena kvällar och nätter på folktomma vägar.
Det är svårt att leva ut sina drömmar i Sverige om man inte har vunnit på lotto![]()
Äsch skit i Jante! Köp tillbaka Ferrarin och blås genom stan med en pp på varsin arm!Tack.
Som svar på ditt ursprungsmeddelande:
Jag är egenföretagare som betalar alla min privata och mina företags skatter i Sverige.
Inga skatteupplägg för att undkomma skatt, inga pengar utomlands, inga offshore upplägg.
Allt beskattas så som SKV vill att man ska göra så klart.
Det är kommentarer som denna, ironi eller ej, som gjorde att jag slutade använda och slutligen sålde min Italienska sportbil som jag hade drömt om sedan barnsben och sparat till i över 15 år..