• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Rolex 16710 - mycket bilder!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Köpte en Rolex GMT Master II (16710) från PlusWatch.it som jag fick hem nu i veckan. Tänkte bjussa på lite bilder, alltid skoj och se vad folk köper för någonting! Det är ett fullset från -96 i, iaf enligt mig, mycket fint skick helt utan stretch i armbandet.

Min första Rolex och jag är 100% nöjd, håller tiden och går ca. +1sek sek/72h enligt mina amatörmätningar mot fröken ur. Finns ingen anledning att lämna in den och kolla skicket på urverket antar jag? Säljaren har redan gjort det. Tänkte att det alltid kan vara skönt att göra själv också men när den håller tiden så här bra känns det onödigt att lägga pengar på det?

ZVhqepp.jpg

tplQXs2.jpg

iAKDCOk.jpg

4RsW0KB.jpg

ItiKX1s.jpg

K06iH6F.jpg

pWuItrf.jpg

Ek1nwUU.jpg



OrKgt2X.jpg


Wrist-shot:

lFbHtr3.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis! Ingen dålig första-rolex! Måste varna dig att GMT Master är en grymt beroendeframkallande modell. Äger själv 3 stycken nu :eek:
 

Randel

Cartier
Stort grattis till första Rollen! Ser ju väldigt trevlig ut, och som andra sagt tidigare i tråden: GMT är beroendeframkallande :) Jag hade en 1675, och har nu en 116710 som även den är väldigt fin.
 

brr

Omega
Grattis! Fint köp. Är själv lite sugen på en GMT som nästa klocka. Hur var upplevelsen av att köpa från PlusWatch? Sett att många verkar ha haft riktigt bra affärer därifrån på senaste.
 
Grattis! Fint köp. Är själv lite sugen på en GMT som nästa klocka. Hur var upplevelsen av att köpa från PlusWatch? Sett att många verkar ha haft riktigt bra affärer därifrån på senaste.


Allt funkade prima, svarade fort på mail, klockan var enligt beskrivning och han har bra priser. Jag gav €4.1k för min.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp