• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Rolex DJ 16030 -84

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Äntligen dags att testa 'vintage' Rolex! Mjukstartar lite med en 5 siffrig ref och ser hur det känns ;)

Älskar paket!
image.jpg



Tyvärr lite trötta mobilbilder men det får duga :)


image.jpg

image.jpg
image.jpg



Härligt med tillbehör :)

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Det blev alltså som rubriken säger en Rolex Datejust 16030 med quickset från 1984. Certet är stänplat Douglas Krook AB :)

Var lite orolig inför 36mm men jag tycker det känns väldigt bra!

Men sin yngre kusin:
image.jpg


Tack för visat intresse!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    141 KB · Visningar: 45
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra jobbat @Savagear114 ;), gillar allt jag ser, mycket trevligt att lilla lappen vita lappen är kvar på boxen, det är extra krydda i min bok, även kul att även din klocka är köpt på Douglas Krook, det var min senaste Feta Dam också, stort GRATTIS till DATEJUSTEN mannen.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Bra jobbat @Savagear114 ;), gillar allt jag ser, mycket trevligt att lilla lappen vita lappen är kvar på boxen, det är extra krydda i min bok, även kul att även din klocka är köpt på Douglas Krook, det var min senaste Feta Dam också, stort GRATTIS till DATEJUSTEN mannen.

Tackar! Tänkte på dig när jag tog den bilden på lilla lappen ;)

Grattis till senaste feta damen också, så sjukt grym!
 
Topp