Om du tar fram tjäran så tar jag med fjädrarna!![]()
Sant, tåls att posta flera gånger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du tar fram tjäran så tar jag med fjädrarna!![]()
Ser välgjord ut. Klass 1 kopia? Borde det inte vara ett R instansat på baksidan av boetten.
Snygg grattis!
Mm. Kollade på datumförstoringen. Är den normal?Om klockan/klockorna på bilderna är fejk så rasar min värld
Mm. Kollade på datumförstoringen. Är den normal?
Skulle tro att klockan på bilderna är original. Det är ovanligt med såna detaljerade bilder på detaljer vid en paketöppningen. Typ baksidan av claspen och boetten.
Testat och gjort en Google bildsökning? Bilderna kanske finns på något att ställe. Har inte tillgång till dator så jag har inte kollat.
TS frågade så sent som i november om vilken replika ref. 116718 med grön urtavla som är bäst.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:wBjkaJ5x9zIJ:www.rwg.bz/board/index.php?showtopic=65443 &cd=3&hl=sv&ct=clnk&client=firefox-a
(slänger upp den googlecachade eftersom forumet har en begränsning på 6 sidvisningar för icke-registrerade - man kan ju rensa kakor men det är onödigt meckigt om man ska surfa runt)
Men varför frågar man öht om fake-klockor om man är ute efter att köpa en äkta?Ingen av de länkade kopiorna där var lika perfekt som bilderna här
Men varför frågar man öht om fake-klockor om man är ute efter att köpa en äkta?
Jag reflekterade lite över det jag med. Tavlan känees lite väl matt och tråkig. Men jag är allt för dålig på Rolex för att våga uttala mig..
Ok, let's call it!
Såhär ska det se ut:
![]()
Och såhär ser det ut... Jag gillar det inte!
![]()
Det är en bild från Rolex hemsida, den stämmer exakt med riktiga exemplar med avseende på det jag vill visa med jämförelsen. Dra fram en bild på Målarns gamla så ser du att den ser likadan ut vad gäller bl.a. placeringen av Swiss i förhållande till indexmarkeringen och minutmarkeringarna.Det där är en datoranimerad bild Falcone
Orginalet är matt
![]()
Har letat ett tag efter en Guldrolex och nu har jag äntligen bestämt mig... Köpte en GMT II med grön urtavla från Schmuck & Uhrenbörse i Tyskland.
Efter lite paketturer mellan Holland och Tyskland så dök den upp med UPS nu på eftermiddagen:
![]()
![]()
![]()
116718LN uttagen 2011 V-serienummer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och så den obligatoriska handledsbilden
![]()
Kom på gtgn med klockan så får du bevisa enkelt avklarat. Målaren är där som haft en riktig sådan här. Med en hel bunt rolex kunniga.
Har letat ett tag efter en Guldrolex och nu har jag äntligen bestämt mig... Köpte en GMT II med grön urtavla från Schmuck & Uhrenbörse i Tyskland.
Efter lite paketturer mellan Holland och Tyskland så dök den upp med UPS nu på eftermiddagen:
![]()
![]()
![]()
116718LN uttagen 2011 V-serienummer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()