• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning Rolex GMT II (läs tråden innan ni gratulerar)

Intressant tråd. Nu kommer jag vara mycket mer norgann innan jag köper nåt. Synd att det skall behöva vara så, men men

Jämför tjockleken på siffrorna på vridringen. Första bilden är trådskaparens, andra är Målarns. "Tänderna" på vridringen verkar mer utskurna på Målarns med.

DSCN9967_-_zps1ad0d3b2.jpg

Målarns:
20130526_180000_zps29da359c.jpg

På den bilden är det ganska uppenbart att TS klocka är fejk.
Den som sticker i ögonen mest är kronan i safirglaset. Det är knappt ens att man ser det med det nakna ögat när man håller klockan framför sig och verkligen letar efter det.
Men det syns klart och tydligt på bilden.

Och självklart så lyser TS, diggers, kommentarer med sin frånvaro.
Han lär väl garva på fejkforumet om att han har lurat halva KS på en "äkta" paketöppning.

Jag leker med tanken att om han hade sålt sin Rolex GMT II och alla pengarna gick till BCF... Robin Hood?

Vilken obehagskänsla som den här tråden sprider i vårt fina forum. Ytterligare en anledning till att handla direkt från AD, även om här var det säkerligen ett medvetet försök att vara någon man inte är. Man blir ju tyvärr skeptisk mot framtida, troligtvis äkta, glädjehistorier.

Han lurade aldrig mig den djäveln, skönt att man inte bjöd på något grattis där.. Nej fy fan säger jag bara... vilken jöns. De som gjort affärer med personen som folk uppenbart har gjort borde ta ett allvarligt snack.

Tillbaka
Topp