Målarn
The Steak
Fast hans hade stämplar.
Det är sant fan!! Missade det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast hans hade stämplar.
Det är sant fan!! Missade det![]()
Det är en viss skillnad på bild och att ha den i handen...
Absolut. Men jag skulle ju direkt kunna bli lurad, bara så man vet att det finns "farliga" objekt där ute...
Det gör det definitivt! Det är oroväckande och mycket trist..
Galet fin! En av de finaste guldmodeller enligt mig. Denna, Hubllot och yachtmaster 2![]()
Ursäkta men.......? Läste du inte överskriften?
HAHA! Du kommer att behöva sitta och copy/paste den här meningen tills imorgon förmiddag!![]()
Va? Nu hänger jag inte med... Läser via mobilen. Såg ingen överskrift. Vad har jag missat ?Ursäkta men.......? Läste du inte överskriften?
Va? Nu hänger jag inte med... Läser via mobilen. Såg ingen överskrift. Vad har jag missat ?
Jämför tjockleken på siffrorna på vridringen. Första bilden är trådskaparens, andra är Målarns. "Tänderna" på vridringen verkar mer utskurna på Målarns med.
![]()
Målarns:
![]()
Och självklart så lyser TS, diggers, kommentarer med sin frånvaro.
Han lär väl garva på fejkforumet om att han har lurat halva KS på en "äkta" paketöppning.
Bannad.
Bannad.
Bannad.
Sjukaste jag läst. Stäng av han från forumet. Läst allt nu. Har man inte flis får man hålla sig till billigare men ÄKTA klockor. Faan vad sur man blir. Tomte blir hans nick i min värld ;-)Va? Nu hänger jag inte med... Läser via mobilen. Såg ingen överskrift. Vad har jag missat ?
Jag leker med tanken att om han hade sålt sin Rolex GMT II och alla pengarna gick till BCF... Robin Hood?
Verkligen?![]()
Nu är han väl genomrutten så att han skulle lura till sig pengar för ett bättre ändamål lär inte finnas i hans världsbild.