• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Sinn 224 - Forumets första?

Triumf

Rolex
2-Faktor
Jag är inte säker på att det är priset som fru @yonsson (och även min fru) skulle haka upp sig på... :)

Men häftig klocka.
Huu?.. "fru Yonsson (och även min fru)..."
Nåväl, polyandri är väl kanske inte hur det klassiska svenska samhället ser ut. Men vem är jag att döma er. Dela klockor eller fru, tja, why not. Whatever floats your goat så att säga.
;)
 

Laurentius

Cartier
Angående pris och mindre förstående partners så lärde jag mig ett knep för många år sedan, vi tar klockan i tråden som ett exempel:
Du köper klockan, smaskar upp den på väggen och när din partner upprört klagat färdigt och till sist frågar vad den kostar så säger du med ett stolt leende på läpparna att den kostar 6000:-. Hon klagar säkerligen högljutt och mumlar någonting om ett kinesiskt ordspråk om dårar och deras pengar...
När du då kontrar med att den minsann bara kostar tre tusen så drar hon en suck av lättnad och allt är frid och fröjd.

Btw, ascool klocka!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Angående pris och mindre förstående partners så lärde jag mig ett knep för många år sedan, vi tar klockan i tråden som ett exempel:
Du köper klockan, smaskar upp den på väggen och när din partner upprört klagat färdigt och till sist frågar vad den kostar så säger du med ett stolt leende på läpparna att den kostar 6000:-. Hon klagar säkerligen högljutt och mumlar någonting om ett kinesiskt ordspråk om dårar och deras pengar...
När du då kontrar med att den minsann bara kostar tre tusen så drar hon en suck av lättnad och allt är frid och fröjd.

Btw, ascool klocka!
Istället för att ljuga så är det nog bättre att säga priset i Euro (utan att nämna valutan).
 
Topp