• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Sommarklockan införskaffad

Linkan

Rolex
Då var det dags att köra en ny paketöppning.

Fick ett meddelande imorse att klockan har anlänt till Sverige.
Fick planera om de 2 mötena jag hade idag på eftermiddagen för klockan är självklart viktigare.

Varför just detta ur?
Det tog mig ett tag att finna den rätta modellen, rätta färgen på tavlan och självklart ett bra exemplar.
Mina kriterier var länk, men ska se bra ut med gummi (inför sommaren) samt att jag bara ville ha Rolex, så efter att ha lagt ut en köpesannons så hörde en säljare av sig. Har haft över 30 meddelande utan att trötta ut han, han har svarat fort och även tryggat mig som kund. Så nu efter 2 veckors väntan så är den äntligen här

Kl 11:15 lämnade jag kontoret:
image.jpeg

Först Tunnelbana
image.jpeg

Sedan Buss
image.jpeg


Efter köpet så fick man svänga förbi Rob E för en justering utav spännet. Efter justeringen så meddelade dom på Rob E att klockan var i oerhört fint skick och ett bra ex.
image.jpeg

Här kommer äntligen uret!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Lite info om klockan:
Klockan är alltså en Rolex Explorer II, ref. nr. 16570, A serie, årsmodell 1999. Storleken är 40mm. Är helt nypolerad och fick även med 2st nypolerade länkar till.

Vill tacka @Bomier gör ett tryggt klock köp, gör gärna affärer igen.
 
Senast ändrad:

osc10

Panerai
2-Faktor
Grattis! Saknar min exp:2a varje gång dessa trådar tyker upp...Ser ut att vara i kalasskick.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Då var det dags att köra en ny paketöppning.

Fick ett meddelande imorse att klockan har anlänt till Sverige.
Fick planera om de 2 mötena jag hade idag på eftermiddagen för klockan är självklart viktigare.

Varför just detta ur?
Det tog mig ett tag att finna den rätta modellen, rätta färgen på tavlan och självklart ett bra exemplar.
Mina kriterier var länk, men ska se bra ut med gummi (inför sommaren) samt att jag bara ville ha Rolex, så efter att ha lagt ut en köpesannons så hörde en säljare av sig. Har haft över 30 meddelande utan att trötta ut han, han har svarat fort och även tryggat mig som kund. Så nu efter 2 veckors väntan så är den äntligen här

Kl 11:15 lämnade jag kontoret:
image.jpeg

Först Tunnelbana
image.jpeg

Sedan Buss
image.jpeg


Efter köpet så fick man svänga förbi Rob E för en justering utav spännet. Efter justeringen så meddelade dom på Rob E att klockan var i oerhört fint skick och ett bra ex.
image.jpeg

Här kommer äntligen uret!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Lite info om klockan:
Klockan är alltså en Rolex Explorer II, ref. nr. 16570, A serie, årsmodell 1999. Storleken är 40mm. Är helt nypolerad och fick även med 2st nypolerade länkar till.

Vill tacka @Bomier gör ett tryggt klock köp, gör gärna affärer igen.
Bästa sommarklockan. Släng på ett orange Rubber B så blir det ännu bättre :)
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att du blev nöjd! :)
Saknar ett riktigt "wrist shot". ;)

Tackar för en trevlig och smidig affär!

Mvh
Micke
 
Topp